ArmenMinAU Skrevet 18. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Morn morn Mozilla'n min er fucka og derfor trenger jeg en annen browser (gidder ikke å fixe mozilla'n ) .... Hvilken browser anbefales? Endret 18. mars 2004 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) andre? Endret 18. mars 2004 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 18. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 Firefox, har skrevet litt i bloggen min om den her og her . Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 18. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 IE 6? den der var ikke morsom engang. firefox og opera selvfølgelig. flere vettuge alternativer eksisterer ikke Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 18. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 andre? Mozilla Firefox MyIE2 Slim Browser Avant Browser ... Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 18. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 Med KDE 3.2 bruker jeg faktisk bare Konqueror. Den er forbedret fantastisk i siste versjon. Konqueror- og Safari-teamet hos Apple har samarbeidet mye over den siste perioden, da Safari baserer seg på Konquerors motor. Konqueror 3.2 er på mange måter like god som Safari - den er kjapp, og den "rendrer" sidene perfekt. Slå et slag for Konqueror! Lenke til kommentar
lwtvh Skrevet 18. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 Blir som de andre sier, firefox eller opera, kjører begge på Winboxen min, forskjellen er at OPera er litt mere tilgivelig på musebevegelsene etter min mening. Har ikke prøvd Firefox så lenge, men jeg savner en passord manager ala Wand som Opera har. Mulig at firefox har det, men jeg har ikke fått testet det ennå i hvertfall. Så langt er Opera min favoritt Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 18. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 IE 6? den der var ikke morsom engang. firefox og opera selvfølgelig. flere vettuge alternativer eksisterer ikke Den der var heller ikke spesielt morsom. Du har tydeligvis ikke prøvd Konqueror i det siste. Jeg bruker ingen annen nettleser -- skiftet over da KDE 3.1 kom, men i 3.2 er den blitt enda bedre. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 18. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 andre? Mozilla Firefox MyIE2 Slim Browser Avant Browser ... Gratulerer, tre av de fire forslagene dine er bare wrappere rundt Microsoft IE, som (trommevirvel) ikke brukes på Linux. Lenke til kommentar
mariux Skrevet 19. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) andre? Mozilla Firefox MyIE2 Slim Browser Avant Browser ... Gratulerer, tre av de fire forslagene dine er bare wrappere rundt Microsoft IE, som (trommevirvel) ikke brukes på Linux. Hva sa du? Men ja, vel vil anbefale opera og firefox! Endret 19. mars 2004 av mariux Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 19. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 Gratulerer, tre av de fire forslagene dine er bare wrappere rundt Microsoft IE, som (trommevirvel) ikke brukes på Linux. Det er du helt sikker på? Ta f.eks. en titt på posten til mariux. Lenke til kommentar
Duronator Skrevet 19. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Han sa jo det var wrappere for IE (får IE til å fungere i X), hvilket er helt rett. Endret 19. mars 2004 av Duronator Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 Opera... Opera 7.5 Technology Preview 3, eller Opera 7.26 Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 19. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 Han sa jo det var wrappere for IE (får IE til å fungere i X), hvilket er helt rett. OK, jeg gir meg. Men står fortsatt ved at Opera og Mozilla Firefox er gode browsere for GNU/Linux! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 Valgte Firefox'n Dritbra saker !!! Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå