Rockj Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 som sagt, vil skjule swap partisjonen min. har allerede restricted tilgang så bare SYSTEM og kontoen Administrator har tilgang til den. vore like fint å fått den skjult frå min datamaskin også. noen tips uten å måtte få tak i Partition magic osv osv? et lite enkelt program som kanskje skjuler partisjoner? obs: NTFS partisjon! Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Du kan skjule stasjoner fra 'Min Datamaskin' med programmet TweakUI! Lenke til kommentar
Rockj Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Du kan skjule stasjoner fra 'Min Datamaskin' med programmet TweakUI! hum, er dette freeware? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Tweak UI fra Microsoft sin hjemmeside Freeware ja... Hovedsiden for Powertoys EDIT: Kun for WinXP Endret 18. mars 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Eller TweakUI for alle Windows OS. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 men vil den fortsatt være skult hvis du flytter HD til et annet system? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå