Prosessoren Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hva har jeg gjort feil / Hva må jeg gjøre ? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Du kan begynne med å vise oss siden/koden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Validier Koden! Ikke alltid det hjelper. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Litt bra å komme med slike poster da. Siden min virker ikke, og ikke noe som helst som gjør at vi kan vite hvilken side det er snakk om. Godt jobbet! Lenke til kommentar
LoS Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Validier Koden! Ikke alltid det hjelper. Helt sant. men han har tydeligvis ikke tenkt til å si noe spesielt her nå så. "Jeg har kjøpt meg ny bil, har jeg gjort et godt kjøp?" Lenke til kommentar
pekle Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 "Jeg har kjøpt meg ny bil, har jeg gjort et godt kjøp?" Det er faktisk enklare å svare på; neppe. Bil er sjeldan eit godt kjøp i Noreg ;-) Lenke til kommentar
LoS Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 "Jeg har kjøpt meg ny bil, har jeg gjort et godt kjøp?" Det er faktisk enklare å svare på; neppe. Bil er sjeldan eit godt kjøp i Noreg ;-) Sa jeg at jeg kjøpte den i norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå