_Jack_ Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text [sjekk linken oppforbi her] Blir litt sjokka når det er så billig. De ser jo gode ut og skulle ha kosta en del mer etter min mening. Ja, er disse i det hele tatt gode? sjekk prisen da gitt Har jo selv kjøpt Kossur40 til endel dyrere penge... får følelsen av å ha kasta bort penga. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Haha, kanke være noe bra å høre på.. Sier bare Sennheiser som vanlig jeg ass ! Det er godlyden sin. Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 99 av 100 ganger får man akkurat det man betaler for! Og den siste gangen ser du aldri tilbudet... Lenke til kommentar
Thel Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Kjøpte en slik en gang hos elkjøp for å ha mens jeg ventet på reklamasjons svar på koss'en min. Lyden er ikke spesielt bra, og den ene høytaleren begynte og skurre etter et parr måneders bruk(brukte de selv bare 1 uke, men Broderen lånte de.) Konklusjon: IKKE KJØP! Sats heller på å gi non lapper til å få MYE bedre høretelefoner. BTW: De høretelefonene er ikke på salg sellom de står i alle elkjøp "salgs-kataloger". Eller, enter er de ikke på salg ellers har de vært på salg i 7-9 måneder. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Dei er ikkje gode, punktum. Har hatt dei sjøl. Liten plass til øyra, relativt dårlig lyd, usolid, hengslete. Gå for noke lengre oppe i HPxxx serien, HP840 og HP890 er supergode! Lenke til kommentar
_Jack_ Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Takk for støtten Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Heh, ville nå ikke tro det var det helt store lydtrøkket i de klokkene der nei. Naboen hadde et sånt før tror jeg og det var cirka 0 bass og dårlig\svak diskant på de Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 De ser jo gode ut og skulle ha kosta en del mer etter min mening. Trekker du den konklusjonen kun ut i fra utseende på hodetelefonene? Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hmm... går for KOSS du... de har jo tilogmed livstidgaranti.. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) De høretelefonene der er sånne skolen min har jo, ergo billige og dårlige Edit: de til 99,- fra elkjøp Endret 20. mars 2004 av EDB Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text [sjekk linken oppforbi her] Blir litt sjokka når det er så billig. De ser jo gode ut og skulle ha kosta en del mer etter min mening. Ja, er disse i det hele tatt gode? sjekk prisen da gitt Har jo selv kjøpt Kossur40 til endel dyrere penge... får følelsen av å ha kasta bort penga. Har de selv, funker fint de.. MEn nå bruker jeg HEadset en sjelden gang.. ( LAN etc ) Lenke til kommentar
_Jack_ Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 (Peterman Skrevet 20/03/2004 : 23:24) Ja, det og at jeg selv har prøvd de. De var gode og ha på og lyden var heller ikke så verst. Lenke til kommentar
_Jack_ Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Fatter ikke helt det greiene... Lenke til kommentar
SvovelSyre Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hodetelefonene fra Philips du nevner er helt greie. De har helt OK komfort, og lyden er også helt grei. De kan ikke konkurrere med dyrere hodetelefoner, men de er absolutt verdt 100 kroner. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Fatter ikke helt det greiene... Du bruker quote slik: "[-quote]Hva noen har sagt her " Ta bort bindestreken i den første quote tagen, jeg gjorde det slik for ikke å risikere at det ble quotet av tag koden istedet for å vise det på skjermen hvordan det skal skrives. sa han Lenke til kommentar
_Jack_ Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Fatter ikke helt det greiene... Du bruker quote slik: "[-quote]Hva noen har sagt her " Ta bort bindestreken i den første quote tagen, jeg gjorde det slik for ikke å risikere at det ble quotet av tag koden istedet for å vise det på skjermen hvordan det skal skrives. QUOTE sa han Dette skulle vere rett. Takker og bukker Lenke til kommentar
EDB Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 bare trykke på quote knappen, så skive det man skal skrive det man skal skrive så trykke på quote knappen en gang til lettere kan det ikke bli Lenke til kommentar
moho Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg har de selv, og de låter helt piss. Du får det du betaler for. Lenke til kommentar
Joi Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Prisen på de fleste hodetelefonene reflekterer kvaliteten, muligens med unntak av Sony, som tar litt ekstra for navnet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Haha, kanke være noe bra å høre på.. Sier bare Sennheiser som vanlig jeg ass !Det er godlyden sin. Sennheiser er snadder på boks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå