Gå til innhold

All-in-one kortleser

Anbefalte innlegg

:ermm: Pleier ikke å kjøpe noe før jeg leser en test eller to, men tenkte at dette er ikke all verden med kroner - og hva kan være så dårlig med en kortleser.... men så tenkte jeg å sjekke her hva som sto om den etter å ha installert den. Da finner jeg ikke et ord. Det står All-in-one på den, og jeg finner ikke noe annet navn eller merkenavn. Noen som aner noe som helst om denne leseren? Er`n bra? Den var så liten og snerten, derfor jeg kjøpt´n....

F828

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo da, det SER bra ut. men jeg har lite peiling på kortlesere, ingen peiling faktisk. Så da tenkte jeg at det kanskje kunne være en del feil og irritasjonsmomenter som kunne dukke opp underveis på slike kortlesere. Foreløpig har jeg kun testet en av slottene f.eks. Teoretiske feil jeg tenkte kunne dukke opp var; 1)Sliter på kontaktene på kortet. 2) Når kortet er helt fullt, er det problemer med å tømme det 3) Hastigheten på det eller det kortet er fryktelig tregt.... Men ellers så aner jeg ikke hva som gjør den ene leseren bedre enn den andre. men noe tenkte jeg det kanskje er.... siden det er stor prisforskjell. Men som sagt, det ser bra ut så langt med å tømme mine Mem. stick Pro.

F828

Lenke til kommentar

Da fikk jeg jo bittert erfare én ting som ikke var bra med denne leseren. Jeg kjøpte den PRIMÆRT for å bruke den til Memory Stick Pro, og har funnet ut at leseren er USEDVANLIG treg på nettopp DETTE kortet..... Akk og Ve... :roll:

F828

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...