Hoax Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Kom over en scannet side på http://www.hardocp.com/image.html?image=MT...lhfMV8yX2wuanBn Dette tyder på at Doom 3 sendes ut i juli Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Morsomt og interessant... Men det _kan_ være uekte da... La oss håpe det er riktig!!! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Alle release datoer så langt til Doom3 har vært tull. Spillet har aldri hatt noe bestemt dato, eneste meldinga produsentene har offentlig gjort er: Its released when its done! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Wee=) men datoer kan jo forandre seg når som helst Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Utgivelsesdatoene på doom3 nå er bare en ren gjetting.. Utviklerne har aldri sagt noe om når de skal slippe ut spillet annet enn når det er ferdig. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 mhm, litt i samme stil som Duke Nukem Forever Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) mhm, litt i samme stil som Duke Nukem Forever Duke Nukem Never virker jo helt dødt da.. Doom 3 får iværtfall inn news. Tilegg til at spille HADDE en release dato som aldri ble noe utav. Endret 18. mars 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Ja, kan være det er litt tynn is på dette grunnlaget fra HardOCP, men man kan jo håpe Siden andre spilltittler blir nevnt må jeg slenge inn en..."Total Anhiliation 2" noen som har hørt mere om det? Cavedog solgte seg jo, men det skulle komme sa oppkjøperen såvidt jeg vet. Og Lula 3D hehe har vært utsatt dato siden i fjor før jul. Ikke det jeg venter mest på og kommer til å burne ut av garasjen med Lamborghinien min for å kjøpe akkurat. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 hadde ikke Duke Nukem Forever det også? dessuten, når det var "stort" at det skulle komme et fjerde kapittel så ble det jo skrevet masse nyeheter og updates om det. tror nok ikke doom3 kommer til å lide samme skjebne, nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå