AlekXP Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Hei. Vet ikke hvor jeg skal legge dette Innlegget, så jeg legger det her og håper det går greit. Jeg har ett problem jeg gjerne vil ha hjelp til å fikse. Problemet er altså att jeg mister ikoner på flere plasser, spessielt på "Start -> Alle Programmer -> Tilbehør". Jeg får heller ikke åpne en del programmer, f.eks Notisblokk, Windows Media Player, Kalkulator osv. Og jeg har sjekket rundt men ikke funnet noe svar på dette, så jeg håper virkelig att det er noen som vet hva feilen er som vil hjelpe meg. Jeg tror det er ett virus, men Anti-Virus(eTrust InoculateIT) programmet mitt finner ingenting. Jeg trenger hjelp! Aleks.... Endret 18. mars 2004 av AlekXP Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hei. Vet ikke hvor jeg skal legge dette Innlegget, så jeg legger det her og håper det går greit. Niks, dessverre. Det heter "Annet om hardware". Så ta heller en titt rundt på menyene, hos meg ligger det til venste en liste over kategorier på forumet. Det står bla. "Programvare". Prøv igjen der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg