Agent Smith Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Siemens bør holde seg til vaskemaskiner og kjøleskap Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Siemens bør holde seg til vaskemaskiner og kjøleskap why? Det er siemens som for tiden har den mobilen som på det norske markedet har best teknologi og funksjoner (med unntak av P900 som er et annet marked pga. størrelse, vekt og pda muligheter). Hadde jo vært kjipt om vi ikke hadde hatt denne mobilen. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) alle mobilene som er med i denne testen koster MYE billigere ;D på mc60 er det snakk om 1K billigere ;D og de andre ligger ett par hundre kroner billigere i butikkene. [pirke] de koster ikke billigere, de koster mindre [/pirke] Kan godt hende dette var ironi fra din side, men i såfall så tok jeg den ikke Endret 20. mars 2004 av Citizenx Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Siemens bør holde seg til vaskemaskiner og kjøleskap Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Siemens bør holde seg til vaskemaskiner og kjøleskap Jeg skjønner at du virkelig ikke har peiling. Hva vet du om Siemens siden du skriver dette. Jeg har selv jobbet for Siemens, og var en av 460.000 ansatte. Siemens er en av de ledende konsern innenfor de aller fleste områder innen elektro og elektronikk med en omsettning på ca. 590 milliarder.(Bruke 4-5 milliarder bare på forskning og utvikling) Lenke til kommentar
Errae Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 alle mobilene som er med i denne testen koster MYE billigere ;D på mc60 er det snakk om 1K billigere ;D og de andre ligger ett par hundre kroner billigere i butikkene. [pirke] de koster ikke billigere, de koster mindre [/pirke] Kan godt hende dette var ironi fra din side, men i såfall så tok jeg den ikke nei, beklager var ikke ironi. kan dessverre ikke alfabetet og derfor blir det en god del rare ting innimellom ;D Lenke til kommentar
^m-o Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Og hvorfor har de ikke tatt med Samsung SGH X600 i testen??? Det er jo en telefon som bare koster 2600kr uten abbonement, og jeg tror den hadde klart seg MEGET bra i testen mot de andre siden de er så fokuserte på PRISEN!!! X600 er en telefon som gir veldig mye for pengene!! Og prisene de oppgir er jo helt på jordet!! 4500kr for en E700???? I alle dager?? Endret 20. mars 2004 av ^m-o Lenke til kommentar
Errae Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 og de tester T630 som ikke har komme enda )= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå