Gå til innhold

tv2 testen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv har jeg t610 og er ikke akkurat rivende fornøyd med kameraet ;) (selv om det er bedre enn siemens møkka :p )

MC60 har i allefall bedre kamera enn T610, og ST60 har det beste kameraet av de i testen. Både høyest oppløsning, desidert raskest til å lagre bilder og den eneste med video-funksjon. ST60 er en klar vinner der :)

Noen ti-tusener nordmenn ender nok opp med katta i sekken etter den latterlige testen desverre, men slik er verden :)

Lenke til kommentar

Jeg satt bare med et spørsmålsuttrykk når jeg så på den dumme testen...! :wow:

Når man kjøper Samsung E700 så betaler du for kvalitet og design! Ikke nødvendigvis for funksjoner (men det er jo de fleste klar over...)

MC60 er den største DRITTTELEFONEN som fins på markedet, og kameraet er bare et påskudd for 10åringer for å i det hele tatt ha kamera... Det er FLAUT å se at den kommer på 3. plass, bare fordi den er så billig og har kamera... Den burde aldri vært med i testen! :mad::thumbdown:

Lenke til kommentar
hvordan vet du at ikke "dinside.no" får betalt for å teste telefonene??

og er du virkelig så naiv og tror på alt det tullet?!

kjøp den telefonen som du liker best og som passer ditt behov

dermed basta

testene er bare en veiledning til dem som ikke vet hva de vil ha

jaja, snart er det sol og sommer.... piker øl og sang... :thumbs:

Jeg tror ikke på noe før jeg har testet selv. Men, å påstå at Dinside er kjøpt og betalt er litt drøyt. Det er ikke sånn det fungerer.

Lenke til kommentar

Det er sånn alt fungerer, alle kan bli bestukket på en eller annen måte, uansett hva du tester ;) - og de fleste er også bestukket på en eller annen måte, i allefall om de har mange lesere eller seere, eller hva det nå måtte være ;)

Lenke til kommentar

MC60 har i allefall bedre kamera enn T610, og ST60 har det beste kameraet av de i testen. Både høyest oppløsning, desidert raskest til å lagre bilder og den eneste med video-funksjon. ST60 er en klar vinner der :)

Noen ti-tusener nordmenn ender nok opp med katta i sekken etter den latterlige testen desverre, men slik er verden :)

Nå var det vel ikke T610 som var med i testen, molna.

ST60 har ræva taster slik som ST55 har - det er fakta.

Edit: For folk med pølsefingre - som meg selv :D

ST60 vinner nok på papiret, men at T630 er et "katta i sekken" kjøp er jeg uenig i.... men jeg er enig i at testen er latterlig utført.

Endret av jendor
Lenke til kommentar

Det med T610 var et svar til devo_thj.

T630 er uansett samme mobilen som T610, så det spiller ingen rolle.

Jeg synes både ST55 og ST60 har gode taster, og joysticken er jo den beste som finnes. Endel mobiler har glatt joystick, mens ST55/ST60 har klart å unngå dette. Er altså en personlig vurdering som er lagt til grunnlag av testpanelet her, ikke helt bra det...

Lenke til kommentar
Jeg synes både ST55 og ST60 har gode taster, og joysticken er jo den beste som finnes. Endel mobiler har glatt joystick, mens ST55/ST60 har klart å unngå dette.

Dinside: "Tastene er veldig små, og vanskelige å trykke for de med større fingre." "Joysticken har en glatt tupp som gjør det vanskelig å bevege den, spesielt til sidene."

Hvordan er det mulig å ha så ulik oppfattning av samme ting? ST60 har jo samme taster og joystick som ST55 som jeg har testet, så jeg vet hvem jeg mener har rett :)

Lenke til kommentar

Noen elsker tastene på ST55/ST60, mens noen få ikke liker dem. er ingen vits i å krangle oss mellom om det.

Problemet er at akkurat den som tested disse hos DinSide ikke likte dem, og dermed gjør sak ut av en slik bagatell...

Alle jeg har vist ST55 for synes joysticken var uvanlig bra og alle her på jobben liker joysticken på den ST60'n vi har her (og her har vi mye rart...)

Lenke til kommentar
Jeg satt bare med et spørsmålsuttrykk når jeg så på den dumme testen...! :wow:

Når man kjøper Samsung E700 så betaler du for kvalitet og design! Ikke nødvendigvis for funksjoner (men det er jo de fleste klar over...)

MC60 er den største DRITTTELEFONEN som fins på markedet, og kameraet er bare et påskudd for 10åringer for å i det hele tatt ha kamera... Det er FLAUT å se at den kommer på 3. plass, bare fordi den er så billig og har kamera... Den burde aldri vært med i testen! :mad::thumbdown:

Er helt enig med Mr.fungus!

Er den største drittesten jeg har vert bort i.

Hvordan i all verden kan MC60 havne på en 3 plass når det egentlig er test på kameramobiler. Går jo så vitt ann å se hvem du tar bilde av med MC60

:laugh:

MC60 har ikke engang IR,drittelendig oppløsning og dårlig display.

:thumbs:

Lenke til kommentar

alle mobilene som er med i denne testen koster MYE billigere ;D

på mc60 er det snakk om 1K billigere ;D

og de andre ligger ett par hundre kroner billigere i butikkene.

og når de slakter mobilen får høy pris og de har ikke rett pris engang synes jeg dette er tåpelig !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...