K.. Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Slik som JEG ser det er det en hel urskog av forsjellige codecer man trenger nå til dags. Finnes det en pakke som inneholder de fleste viktige codecene? All hjelp motas med takk! Endret 12. mars 2011 av Knut Erik Lenke til kommentar
larsli Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Det finnes flere pakker (f.eks. Nimo, Gordian Knot, K-Lite), men personlig synes jeg det er bedre å installere bare de codec'ene man trenger, fordi å installere en pakke kan forårsake en del konfilkter. Hvis du har en fil som mangler lyd eller bilde, kjør den i avicodec eller g-spot. Disse vil fortelle hvilken codec du trenger og installer bare denne. Sjekk www.dvdrhelp.com for mer hjelp. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Tusen takk for rådet, larsli Du har vel sikkert rett med de konfliktgreiene. Hadde en pakke før som skapte mange komplikasjoner. Skal prøve dette programmet og laste ned de codecene jeg trenger! Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 FFD Show er jævli bra, ingen komplikasjoner med den og den funker på alt Lenke til kommentar
Opus Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 ffdshow er best på alt! Har du en link? Btw...Får man den også til Linux(.rpm)? Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Fjernet. Endret 6. mars 2005 av NetFinity Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 jeg digger ACE Mega codec pack. får det aller meste av codecer og alt funker fett. det _eneste_ problemet jeg har med Ace pakken er at i forhåndsvis av mp3'er (den avspilleren til venstre når jeg trykker på en mp3 i ett explorer vindu) høres rart ut. i vanlige avspillere og sånt så er det ingen problem Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Btw...Får man den også til Linux(.rpm)? Tviler på at den kommer i Linux. Hva er det mplayer ikke takler, da? Takler ikke den det meste? Og Xine? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 For GNU/Linux trenger man bare http://ftp3.mplayerhq.hu/MPlayer/releases/...2codecs.tar.bz2 Lenke til kommentar
Crack Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Mulig at den er nevnt fra før, men den beste codec siden jeg vet er: --------------------------------------------------------------------------------------> Codec-Download.com <-------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå