tblanter Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Hvordan får jeg gjort dette her ? 2 skjermer og 2 skjermkort, hmm har prøvdt og får bare feilmelding om at PCI skjermkortet ikke vil starte. (Driver er ingen feil med) Noen som veit åssen jeg får fikset dette ? tbl. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Henger meg på her. Har et 8mb pci kort som jeg vil bruke til en ekstra 14". (mirc, winamp o.l.) Bruker XP jeg. Det gjør vel du også? Lenke til kommentar
tblanter Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 Nei bruker Windows2000 professional Og hvordan får jeg til dette ? Det og ha den ene skjermen til AGP som viser en ting og den andre skjermen på en PCI kort og viser annet. Hvordan får jeg til dette ? vet du ? tbl. Lenke til kommentar
haabe Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Prøv å sette PCI/AGP boot i biosen. Da burde dere få PCI kortet til å fungere. Note: dette blir "hoved"-skjermkortet frem til dere kommer inn i Windows... Lenke til kommentar
tblanter Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 Okey, skal prøve det... men hvis det ikke går i BIOS'en så.. da er vel jeg nødt til å kjøpe meg en sånn "switch" box. tbl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå