Gå til innhold

javascript editor med code completion


Anbefalte innlegg

som topic sier, jeg lurer på hvilken editor/ide folket anbefaler for javascript i linux ?

eneste krav jeg har er syntax highlightning og code-completion.

 

editoren trenger ikke ha features for php eller andre språk, da jeg kun skriver jsp, og gjør dette best i netbeans.

 

(kunne kanskje ha postet i web kategorien, men ser mer på dette som et linux-spesifikt spørsmål )

 

mvh soniX

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eclipse? :)

 

Jeg var på IBM seminar om Eclipse, og det så diiiiigg ut.. Får laste det ned når jeg har tid.. :p -- Det hadde støtte for masse, om jeg er riktig uheldig har det ikke støtte for javascript og da er jeg ute å kjører ;)

 

(men javascript og netbeans? Trodde det var Java jeg?) -- Uansett, Eclipse er suvereeeen på Java!

Lenke til kommentar
Eclipse? :)

 

Jeg var på IBM seminar om Eclipse, og det så diiiiigg ut.. Får laste det ned når jeg har tid.. :p -- Det hadde støtte for masse, om jeg er riktig uheldig har det ikke støtte for javascript og da er jeg ute å kjører ;)

 

(men javascript og netbeans? Trodde det var Java jeg?) -- Uansett, Eclipse er suvereeeen på Java!

Tror ikke Eclipse støtter JavaScript sånn uten videre, du trenger vel JavaScript Editor Plugin til det. Men kodekomplettering kan den ikke uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...