sonic boy Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 som topic sier, jeg lurer på hvilken editor/ide folket anbefaler for javascript i linux ? eneste krav jeg har er syntax highlightning og code-completion. editoren trenger ikke ha features for php eller andre språk, da jeg kun skriver jsp, og gjør dette best i netbeans. (kunne kanskje ha postet i web kategorien, men ser mer på dette som et linux-spesifikt spørsmål ) mvh soniX Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Eclipse? Jeg var på IBM seminar om Eclipse, og det så diiiiigg ut.. Får laste det ned når jeg har tid.. -- Det hadde støtte for masse, om jeg er riktig uheldig har det ikke støtte for javascript og da er jeg ute å kjører (men javascript og netbeans? Trodde det var Java jeg?) -- Uansett, Eclipse er suvereeeen på Java! Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Eclipse? Jeg var på IBM seminar om Eclipse, og det så diiiiigg ut.. Får laste det ned når jeg har tid.. -- Det hadde støtte for masse, om jeg er riktig uheldig har det ikke støtte for javascript og da er jeg ute å kjører (men javascript og netbeans? Trodde det var Java jeg?) -- Uansett, Eclipse er suvereeeen på Java! Tror ikke Eclipse støtter JavaScript sånn uten videre, du trenger vel JavaScript Editor Plugin til det. Men kodekomplettering kan den ikke uansett. Lenke til kommentar
Simon Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Eclipse har kodekomplettering for java, så da er det fult mulig at det også fungerer i javascript. Uansett kan du laste ned det meste som trengs i form av plugins. Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Veit ikke om den er noe fin til javascript, men jeg bruker i hvet fall anjuta til c++ programmering, og syntes den er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå