Gå til innhold

Trådløst tastatur

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har trådløs tastatur og mus, og det som er problemet er at under spilling osv, så plutselig henger tastaturet seg i en retning, feks: at man går fremover i spillet uten at man berører tastaturet.. dette er jo irriterende for å si det mildt, jeg har hatt problemet med flere tastatur..

PS: Det er ikke batteriene det er noe gærent med :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ett tips er å oppdatere driverne, dersom det er microsoft. Har du Logitech, avinnstaller dem :) Har selv sistnevnte på den stasjonære PCen, logitech sine drivere er generelt sett dårlige og ødelegger mer enn de "fikser" etter min erfaring. MS har etter egen erfaring bra drivere til tastaturer og mus, har selv hatt begge deler til stasjonær før, men ikke trådløst da(skulle ikke bety så mye). Bruker MS mus på bærbar, i forargelse om at jeg aldri mer skal kjøpe logitech :) selv om de har endel kule produkter.

Ett annet moment er at det er veldig mye som kan forstyrre trådløse tasturer og muser. Jeg har blant annet en slik IR fjernkontroll til PCen, men har måttet gi den opp fordi de trådløse sakene mine forstyrrer den av en eller annen grunn, evnt kan det være den optiske musa.. ikke vet jeg, trådløse mus/tastaturer fra MS og Logitech er basert på radiosignal og burde derfor ikke kunne forstyrre IR saken min... uansett lite kjekt å våkne til full musikk mitt på natta :)

Endret av kindings
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...