razh0r Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Den mobilen var stygg.. Kanskje fordi jeg generelt hater klapp-mobiler. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Den mobilen var stygg.. Kanskje fordi jeg generelt hater klapp-mobiler. Hvorfor om jeg kan spørre? Er jo en god del fordeler, skjermen kan være større uten at det går utover størrelsen, større tastatur (av samme grunn), avstanden og vinkelen fra øre-munn er så godt som optimal, og de blir dermed også mindre.... Lenke til kommentar
Normann Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Og du unngår riper på skjermen... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Som sagt, jeg liker ikke klapptelefoner generelt. Kanskje det forklarer saken. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Smak og behag.. Personlig har jeg veldig lyst på en klapptelefon som neste mobil... Vi får se... Klapptelefoner er jo litt "råne" også da... Dra ut en mobil å klappe den opp når den ringer. Tøft det. (Av en eller annen merkelig grunn, ser jeg ofte filmer hvor alle har klapptelefon...) EDIT: Noen som vet om T5100 får bluetooth? Det står så forskjellig på forskjellige sider... Forvirrende Endret 13. april 2004 av Mr.fungus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå