eblth Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 LG har visst kommet ut med en ny telefon, -T5100, med 1,3 mp kamera, skjerm med 176x220 piksler og 262,000 farger, ekstern skjerm, bluetooth og roterende skjerm! Gå inn her, så på LG, så finner du T5100... (Men det var litt rart på det bildet på GsmArena, det ser ikke ut osm skjerm-delen på mobilen rekker helt fram til enden av tastatur-delen... Noen som vet om denne kommer til Norge? Takker og bukker! Lenke til kommentar
eblth Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Fant noen bilder fra CeBIT av T5100 og G7200: Mobilmania - CeBIT Lekker mobil det derre... Men hva i all dager er den "swivel cam" på forsiden av G7200? Skjerm eller et permanent merke? (Ser det foran på alle bilder, bla CES og CeBIT) Noen som vet om T5100 kommer til Norge? Evt når den kommer ut i det hele tatt? Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Fant noen bilder fra CeBIT av T5100 og G7200:Mobilmania - CeBIT Lekker mobil det derre... Men hva i all dager er den "swivel cam" på forsiden av G7200? Skjerm eller et permanent merke? (Ser det foran på alle bilder, bla CES og CeBIT) Noen som vet om T5100 kommer til Norge? Evt når den kommer ut i det hele tatt? hmmm...hvilken er hvilken? har hatt lyst på g7200 lenge, helt siden jeg så den egentlig. sorry jeg fant det ut nå.men lurer fortsatt på hvilke de andre er da. Endret 20. mars 2004 av sjaban Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 skikkelig link rett til LG t5100 på gsmarena fin tlf. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Fant noen bilder fra CeBIT av T5100 og G7200:Mobilmania - CeBIT Lekker mobil det derre... Men hva i all dager er den "swivel cam" på forsiden av G7200? Skjerm eller et permanent merke? (Ser det foran på alle bilder, bla CES og CeBIT) Noen som vet om T5100 kommer til Norge? Evt når den kommer ut i det hele tatt? hmmm...hvilken er hvilken? har hatt lyst på g7200 lenge, helt siden jeg så den egentlig. sorry jeg fant det ut nå.men lurer fortsatt på hvilke de andre er da. Den føste mobilen er G7200, som har en blå front med en firkantet rute med tenksten "swivel cam" i... Det er 11 bilder av G7200. Det tolvte bildet er av T5100, som det er 14 bilder av... De siste telefonene er mer "ubetydelige" for meg...(Men den G7200 "klonen" på et av de siste bildene heter visst C1100, og den med OLED skjerm litt lenger ned minnet litt om G7120 eller noe i den duren...) Ser ikke ut som de største nyehtene, for å si det sånn.. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Lg har jo veldig bra design, men "det indre" er ikke bra nok for meg... Blir nok 7610 neste gang ja... Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 har sett andre bilder av g7200, den ser ikke sånn ut, også har den en utvendig skjerm. bare søk her på amobil etter g7200, så ser du de bildene jeg har sett av den til nå. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) har sett andre bilder av g7200, den ser ikke sånn ut, også har den en utvendig skjerm. bare søk her på amobil etter g7200, så ser du de bildene jeg har sett av den til nå. Den du har sett med utvendig skjerm er konseptet P5, som etter hvert ble forandret til G7200... Ganske dumt, den var virkelig fin den P5... Normann: Enig, nå med alle megapixel-telefonene fra CeBIT er det ikke det samme med VGA-kamera (Og hvis 7610 kommer snart er jo det bare flott!) Blir nok en slik på meg også! EDIT: Tok meg den firheten å sammeligne bilder av P5 og G7200: Før: Etter: Endret 20. mars 2004 av Mr.fungus Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 ok. hmmm...syns konsepten så mye mye bedre ut. kjedelig at en så dyr og proff telefon som g7200 ikke har en utvendig skjerm. da blir det vel muligens en motorola v600 istedet da. selv om den heller ikke har en utvendig skjerm ,men den ser skikkelig bra ut og har en utrolig bra skjerm. Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Lg har jo veldig bra design, men "det indre" er ikke bra nok for meg... Blir nok 7610 neste gang ja... Helt enig Syntes LG telefonene er skikkelig fine.. Men er ikke helt fornøyd med det indre på min G5400.. Fryser en del noe som jeg ikke liker.. Faktiskt så fryser den et par ganger om dagen noe jeg ikke liker veldig godt Kan jeg få gjort noe med dette, bytta telefon, reparert den eller noe ? (den ble kjøpt 25.02.04 hos telebutikken.no) Endret 20. mars 2004 av Gulliksen Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 ok. hmmm...syns konsepten så mye mye bedre ut. kjedelig at en så dyr og proff telefon som g7200 ikke har en utvendig skjerm. da blir det vel muligens en motorola v600 istedet da. selv om den heller ikke har en utvendig skjerm ,men den ser skikkelig bra ut og har en utrolig bra skjerm. Motorola V600 har utvendig skjerm, den Lenke til kommentar
lavik Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Lg har jo veldig bra design, men "det indre" er ikke bra nok for meg... Blir nok 7610 neste gang ja... Helt enig Syntes LG telefonene er skikkelig fine.. Men er ikke helt fornøyd med det indre på min G5400.. Fryser en del noe som jeg ikke liker.. Faktiskt så fryser den et par ganger om dagen noe jeg ikke liker veldig godt Kan jeg få gjort noe med dette, bytta telefon, reparert den eller noe ? (den ble kjøpt 25.02.04 hos telebutikken.no) Hadde også problemer med at telefonen låste seg. Hadde software-versjon 1.06. Leverte den inn på telebutikken for oppgradering. Fikk den tilbake med sw-versjon 1.08. Telefonen har ikke låst seg siden Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 åssen kan jeg se hvilken software ferson jeg har ? Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 ok. hmmm...syns konsepten så mye mye bedre ut. kjedelig at en så dyr og proff telefon som g7200 ikke har en utvendig skjerm. da blir det vel muligens en motorola v600 istedet da. selv om den heller ikke har en utvendig skjerm ,men den ser skikkelig bra ut og har en utrolig bra skjerm. Motorola V600 har utvendig skjerm, den er ikke akkurat noe fargeskjerm den har da. liksom bare en liten skjerm som viser klokka og sånt.. savner en slik skjerm som e700 har. v600 har jo alt, mangler bare en stor utvendig fargeskjerm. Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 åssen kan jeg se hvilken software ferson jeg har ? 2945*#*, men vær forsiktig så du ikke kommer nær fabrikkinnstillingsvalget. da blir alt nullstillt med en gang. på min G5400 har ir-porten tatt kvelden helt uten grunn. da jeg for tiden bor i danmark får jeg ikke levert den til telebutikken for oppdatering heller. skikkelig irriterende. Lenke til kommentar
adale Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Men har den Bluetooth. Etter å ha sjekket linkene det ble referert til her, stod det ingenting om at den hadde BT. Ei heller i artikklenen fra AMobil. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Nei, tror ikke den har det.. Sto heller ikke på GsmArena... Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg tror at den har BT, rart om den ikke skulle det, da P5 skulle være en proff telefon. Men men..litt skuffet over G7200 jeg da. P5 så veldig veldig fristende ut, men når den ble ferdig så ser den mindre fristende. Skuffer meg veldig at den ikke har en utvendig skjerm. helt uforståelig egentlig. med en så sinnsyk god skjerm inni, også har de ikke råd til en liten skjerm uti. valget sto mellom g7200 og motorola sin v600. da blir det vel med stor sannsynlighet en v600. som også har en veldig god skjerm, ikke den beste utvendige skjermen, men den har, så da slipper jeg liksom å åpne opp tlf hver gang jeg skal sjekke noe. størrelses messig ligger den på nivå med e700, som er akseptabelt, men litt tung. lest at den ligger på 120gram. men den har alt, så da er det liksom greit. jeg som ville så gjerne ha g7200 egentlig. prøve noe nytt. nytt og spesielt. er liksom ikke så mange som har LG, er vel det samme med motorola egentlig..hehe.. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Ååå, jeg tenkte på T5100 jeg... G7200 skulle vel egentlig hatt bluetooth, var i hvertfall meningen... Lenke til kommentar
eblth Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 (endret) ok. hmmm...syns konsepten så mye mye bedre ut. kjedelig at en så dyr og proff telefon som g7200 ikke har en utvendig skjerm. da blir det vel muligens en motorola v600 istedet da. selv om den heller ikke har en utvendig skjerm ,men den ser skikkelig bra ut og har en utrolig bra skjerm. LG G7200 er vel egentlig ikke en profftelefon... Den er ment på "mannen i gata" som det sto et eller annet sted... men utvendig skjerm skulle den hatt uansett! EDIT: tror ikke den lbir så veldig dyr... I hvertfall i forhold til T5100... Endret 4. april 2004 av Mr.fungus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå