Dr.X Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 God kveld! Etter 3 uker uten maskin har jeg nå i stedet for min 1900+ palomino (som ble herpa) fått en 2200+ thorton tilbake fra komplett. Er denne bra, og ikke minst, har den låst MP ? Mvh Dr.X Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Om den har låst mp er det ganske vanskelig for oss å vite, ettersom vi ikke vet serienummeret osv. på prosessoren din. Du kan jo gå i bios og se etter om du kan endre mp der (det er jo tross alt det enkleste...). Om den er bra... tja, den er nå i hvertfall bedre enn den du hadde. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Ok, men ikke noe racer altså.. ? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Ok, men ikke noe racer altså.. ? Har hatt 2 stk. av de og begge klokka bra - var bare av nysgjerrighet, de skulle selges. Thorton er vel egentlig en Barton med halvert L2 cache ( jeg ble overraska over hvor kjølig den var boxed ), men tror den kan moddes/ åpnes til 512 kB - den har ihvertfall samme kjernestørrelse som Barton med 512 kB L2 cache. Har ikke peiling på serie/ stepping e.l. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Ok, takker for svar! Glemte å skrive opp stepping, men vet i hvertfall at core var knall lilla, noe som er bra, etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 du kan fint låse opp de ekstra kb cache, men det er ikke sikkert den blir stabil etterpå Lenke til kommentar
Zink Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Glemte å skrive opp stepping, men vet i hvertfallat core var knall lilla, noe som er bra, etter det jeg har hørt. Aida32 viser steppingen. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Thorten klokker omtrent like bra som Barton, men den har mindre cache. Har selv en XP2000+ som klarer opp mot 2,4 Ghz stabilt, men den liker seg best rundt 2,3 Ghz. Uansett så er dette heftig ytelse for 500,- :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå