Gjest Slettet-10579 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Les readme-fila som følger med BF:Vietnam, der står det at det er problemer med R9800Pro. Eller les mer på denne linken. Endret 22. mars 2004 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 At du må klokke ned 20mhz til bf-nam er ikke så overaskende, men at du må gjøre det for at 3dmark skal gå glatt er pussig. Isåfall er det jo retur grunnlag. Bare pass på at det ikke er på bare din maskin feilene kommer frem, såppas at du ikke får det tilbake med regning pga. vellykket testing fra leverandør Om det skulle være noe ville jeg gjettet på minnet, fordi core klarer seg fint med viften som sitter på. Bf-nam er fullt av bugs. En venn kan ikke se mot "vest" for der er det ingen grafikk, i det hele tatt Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Litt merkelig dette men, jeg har et Radeon 9800XT som kjører uten noen problemer.... Du kan jo alltids "flashe" opp til XT Og folk sa det ikke var forskjell Endret 22. mars 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Les readme-fila som følger med BF:Vietnam, der står det at det er problemer med R9800Pro. Eller les mer på denne linken. Problemene gjelder vel kun når man har på AA og AF... jeg hadde andre problemer uten AA/AF Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 At du må klokke ned 20mhz til bf-nam er ikke så overaskende, men at du må gjøre det for at 3dmark skal gå glatt er pussig. Dette gjaldt ikke hele 3DMark, kun "mother nature" - som er litt BFV-aktig Isåfall er det jo retur grunnlag. Bare pass på at det ikke er på bare din maskin feilene kommer frem, såppas at du ikke får det tilbake med regning pga. vellykket testing fra leverandør Har nevnt tidligere at jeg testa kortet i en kompis sin maskin da. Om det skulle være noe ville jeg gjettet på minnet, fordi core klarer seg fint med viften som sitter på. Tydligvis var det omvendt hos meg... Bf-nam er fullt av bugs. En venn kan ikke se mot "vest" for der er det ingen grafikk, i det hele tatt Funker fint hos meg nå ihvertfall Likevel litt bittert å klokke ned... Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 høres ut som du burde sende det i retur, ja. ting skal kunne fungere som de var ment til å fungere ut av boksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå