Gå til innhold

Forskjellen før og etter oppdatering av T610?

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Fikk jeg min T610 tilbake fra oppdatering av software, men merker ikke noe forskjell.

Hva er forskjellig egentli?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, det spørs jo hvor gammel den er da... Var den ganske ny når du kjøpte den (altså, nettopp kommet til Norge), så har den fått hurtigknapper i kameraet, samt at ikonet opp i hjørnet har fått noen nye looks. Tallene på skjermsparerklokka ser finere ut (rundere i kantene), samt at telefonen generelt sett blir raskere :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Tja, det spørs jo hvor gammel den er da... Var den ganske ny når du kjøpte den (altså, nettopp kommet til Norge), så har den fått hurtigknapper i kameraet, samt at ikonet opp i hjørnet har fått noen nye looks. Tallene på skjermsparerklokka ser finere ut (rundere i kantene), samt at telefonen generelt sett blir raskere :)

Hmm....begynner å lure på om de har oppgradert den eller ikke

Jeg kjøpte den samme uke som den kom til Norge.

Har ingen forandringer.... :dontgetit:

Hvordan sjekker man hvilken versjon av programmvaren man har?

Lenke til kommentar

Var vel den som var i min da jeg kjøpte den også.

Oppgradering er gratis i garantiperioden iallfall (1 år, men kanskje i hele reklamasjonsperioden, 2 år?) og gjøres hos et SE-autorisert verksted. Ta med kvittering.

Grunn til "klage": trege menyer eller lignende. Gjorde det 3 ganger jeg.

Ikke si du vil gjøre det bare på gøy, det må være en slags "feil" på telefonen for at det skal være gratis.

Utenom koster det ca 300 kr.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hentet den i går fra service, blandt annet sw oppgradering.

Sto hvertfall det på kvitteringen og alt gikk på garantien så det var gratis. Får vel levere den en gang til da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...