endrebjo Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg fant igjen min gamle Conner CTM420E-P (står på baksiden, parallell-basert) tape-leser og noen gamle tape'er med noen "fete" spill på (LES: Win 3.11, litt sentimental) som jeg gjerne skulle hatt tak i, men når jeg prøver å installere driverene, eller programmet hvis du vil kalle det det (2 disketter i super tilstand) på min elskede maskin med Win2k SP4 får jeg en feilmelding som sier "This program does not support the operating system detected" og programmet avsluttes . I readme-filen står det at programmet støtter "både" Win 3.11 og Win95 Har også prøvd på noen maskiner med Win98 og WinXP, men ingenting funker. Alle maskinene i huset har Win98 og høyere og jeg gidder ikke å begynne å installere Win95 på dem (ikke idag ihvertfall). Er det noen som har noen løsninger?? (Direct Tape Access er et program som gjør at man kan bruke tape'en som en vanlig stasjon (CD-ROM, HD, diskett what ever) i Windows Explorer/Filbehandling). Diskettene er i fin form, og jeg har en CD-ROM som jeg kan lage nye disketter med også, og ja, jeg har prøv å installere fra den, men det samme skjedde. Må jeg virkelig krype til korset og degradere en av pc'ene mine og så flytte over via nettverk, eller er det noen måte jeg kan laste dem inn på min (Win2k) pc. Tror de er lagret i FAT16-format , hvis noen har laget et eller annet program. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) feil Endret 20. mars 2004 av Folo Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Er det noen som har dette programmet eller noen drivere til Win2k (tar også imot Win98 og Xp) som dere kunne lagt ut (så sant dette er lovlig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå