bazzo Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Da jeg kjørte validation fra w3.org , fikk jeg en feil på <body> og <head> men når jeg fjernet tag'ene så fikk jeg ingen feil og siden fungerer fint i IE, Netscape og Opera. Hmmzz Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Du må fremdeles bruke <body> og <head>. Hvis w3c-validatoren gir deg feilmelding på det, kan det hende at du har glemt å lukke en tag lenger oppe elns. Evt. at du har spesifisert feil doctype. Lenke til kommentar
epsil Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Dette er noe som henger igjen etter de tidligere HTML-versjonene (både 3.2 og 2.0, SVJV). Tanken er at dersom elementene angis i konvensjonell rekkefølge, kan nettleseren gjette seg til hvor innholdet begynner. I XHTML er denne muligheten fjernet. Edit: jorgenindahouse: Nei, det er ikke en feil. Hvis du tar en titt på HTML 4.01-spesifikasjonen, ser du at start- og sluttaggene til både html- og body-elementet er angitt som «optional». Endret 18. mars 2004 av ePsiLON47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå