Sealine Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Hei. Jeg skal nå gi TG ticketen min til en venn, for jeg kan ikke dra selv. Hvordan kan jeg få skiftet fra mitt til hans navn? Og hvordan kan jeg "nøytralisere" plassseringen min, slik at han kan velge fritt? Dette er veldig viktig, og jeg ber om et svar snarest! Mvh Petter Endret 18. mars 2004 av Sealine Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Du bare velger ny user og ny seater? Er ikke en heksekunst Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Du bare velger ny user og ny seater? Er ikke en heksekunst jamen jeg er ikke mester i og tolke alle engelske ord (kall med dust om du vil...) og jeg skjønte heller ikke helt hva man skulle gjøre for og endre på ID'n. Kan noen utdype fremgangsmåten? Jeg trenger virkelig hjelp her. Petter Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Du logger på PTN (det klarer du vel?) går på "Din Konto" Trykker på nummeret på billetten. Velger ny seater og ny user Lenke til kommentar
hemo Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 På min billett står det State Shipped I tabellen over infomrasjon som er knytt til billetten, finnes ei kollonne for Change. Her er det berre ein link, og den lar meg endre Reservations for Seat. Kan eg ikkje endra User? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå