Kozesmurf Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Juhuuu... Sonys DRU700A (intern) Denne har vi ventet lenge på har også lest at markedet vil skippe 10x og 12x DVD lesehastighet og hoppe rett på 16x i disse dager... for denne vil vi ha Linken fører deg til digi.no som har publisert denne nyheten Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Nice! På tide... *ler stille inni seg av alle som sa at "det vil aldri komme 2-lags brennere, det er teknisk umulig osv..."* Endret 18. mars 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Endre Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 http://hw.no/art.php?artikkelid=6294 På tide at dette kom ja. Men er nok litt dyrt for meg med det første. Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) det er kult men det er feil at det ikke vil komme 12x dvd brennere.. her ser du det kommer en fra plextor neste måned.. og måneden etter det så kommer den samme brenneren bare med s-ata istede for p-ata.. og det har jeg venta lenge på.. endelig kan vi slippe feite ide kabler for godt ps: Rikky.. den diskusjonen har jeg vært med på også. det var så sinnsykt mange som sa at det var HELT umulig å greier.. LOL.. der fikk dere edit: skrive leif Endret 19. mars 2004 av dim3 Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hehehe..alltid morsomt å høre folk påstå at ting er umulig... Hør her alle dere; Ingenting er umulig, det er bare midlertidig usannsynlig. Husk for eksempel på at for ikke så altfor lenge siden var det en umulighet å få maskiner tyngre enn luft til å fly, for ikke å snakke om å splitte atomer... åh... jeg kunne fortsat i evigheter Forresten-, dette innlegget er skrevet på en laptop, via en gprs mobiltelefon fra Paris.. det var også visstnok umulig for noen år siden :-P Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Forresten-, dette innlegget er skrevet på en laptop, via en gprs mobiltelefon fra Paris.. det var også visstnok umulig for noen år siden :-P lol! det er fancy.. men det er sant det. ingenting er umulig Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 jepp...alt er mulig, men det er på ubestemt tid til det kommer til å skje... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå