Spyder Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Kan noen være så snill å hjelpe meg med installering av nye drivere til WinFast TV2000 XP Expert. Jeg får ikke til å installere driveren, jeg finner ikke den setup.exe fila Hadde hvært snilt om noen kunne fortelle meg hvordan jeg skal gjøre det. http://www.leadtek.co.uk/ Håper dere klarer å hjelpe meg Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) ftp://www.leadtek.nl/support/software/tv_...L_88X_30917.zip edit: lasta den ned for å se hvordan den ser ut. Er ingen exe fil. Hvis du finner tv-kortet ditt i enhetsbehandling, høyreklikk på det og velg egenskaper og driver. Velg oppdater driver og at det skal letes i den mappa du har pakka ut fila ovenfor, eller lagt den du har fra før. Skulle tro det skulle hjelpe. Endret 18. mars 2004 av MorePower Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Har funne driverne og extracted de men hvordan instalerer jeg dem da? Har aldri sett sånne driver før jeg Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Ok da prøver jeg det da Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) MorePower skrev: ftp://www.leadtek.nl/support/software/tv_...L_88X_30917.zip edit: lasta den ned for å se hvordan den ser ut. Er ingen exe fil. Hvis du finner tv-kortet ditt i enhetsbehandling, høyreklikk på det og velg egenskaper og driver. Velg oppdater driver og at det skal letes i den mappa du har pakka ut fila ovenfor, eller lagt den du har fra før. Skulle tro det skulle hjelpe. Woow nå funker det. Da kan jeg endelig se på tv igjen Takker så mye for hjelpen edit: skal gjøre det her etter ok King_mephisto Endret 18. mars 2004 av Spyder Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Er bare et tips til fremtidige poster: ikke skriv alt du gjør... Edit poster istedet for å poste flere på rad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå