defzx Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Program som viser cpu tempraturen i windows? Endret 18. mars 2004 av defzx Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 MotherBoard Monitor 5 er å anbefale.. hvis du har litt peil, ikke hvis du er njabb. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 MotherBoard Monitor 5 er å anbefale.. hvis du har litt peil, ikke hvis du er njabb. Hehe, jeg søkte litt på google og fant dette (før du sa det) , passer utmerket! Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Speedfan; http://www.almico.com/speedfan411.exe Veldig bra.. Lenke til kommentar
solrikioo Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 MotherBoard Monitor 5 er å anbefale.. hvis du har litt peil, ikke hvis du er njabb. Hehe, jeg søkte litt på google og fant dette (før du sa det) , passer utmerket! dette er første posten jeg har sett der trådstarter har søkt i google før noen har segt det til han. Grattis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå