Zyndrone Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Spillmodding.no er en ny side for deg som liker å drive å mappe, modelere eller tegne! Vi har over 80 helnorske guider fordelt på 5 editorer. Kom innom og sjekk ut siden, enten du vil lære, eller har noe å lære bort! www.spillmodding.no Vi tar også gjerne imot nye folk som har lyst til å skrive om en editor! Endret 18. mars 2004 av Zyndrone Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Fett, *sjekker*! Aldri noe RTS modding noe sted?? Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Annet?? WC3 er noen få dårlige modder. Det er lissom flere modder til BF1942 enn det det er på alle RTS spill til sammen Lenke til kommentar
Erad Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Nja, nja... hva skal jeg si? Bare synd at half-life/hammer seksjonen er litt for grunnleggende for at det skal hjelpe meg. Men det som står der er meget bra for nybegynnere. Når jeg tenker på det, så var det mange nyttige kommandoer jeg ikke visste om. Kanskje jeg skal skrive litt om kompilerings teori og avansert entity setups? Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Skriv hva du vil, vi legger det gjerne opp Det kan virke som mesteparten er for nybegynnere, men det er også en del avanserte der. Vi har bare ikke fått delt guidene inn i seksjoner enda. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Genial side, blir vel bedre snart! Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Skriv hva du vil, vi legger det gjerne opp Det kan virke som mesteparten er for nybegynnere, men det er også en del avanserte der. Vi har bare ikke fått delt guidene inn i seksjoner enda. Hva med min nye mod til 0ad da ?? Noe som helst reklame for den der ? Den er bare helt i begynnelsen for tiden da... Kan poste mer om den senere Men hovedgreia er at vi skal adde Vikings nasjon til spillet, først og fremst i et scn da mer info soon Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Har null peiling på hva du snakker om da, men =) Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Har null peiling på hva du snakker om da, men =) hæ? Ikke jeg heller.... Spm, hvorfor er siden der? Er det for å hjelpe nye moddere ? Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Godt spørsmål.. hvorfor er siden egentlig der? Dette er et etisk dillema jeg og mine medarbeidere har filosofert lenge over.. Hvorfor er siden egentlig der.. hmm... Først og fremst fordi jeg kjøpte domenet og fikk koblet den til en webserver. Den andre grunnen er at vi bare har lyst til å hjelpe andre, skape et community der folk kan spørre om hjelp, lese guider og ha det hyggelig. Ellers så er det et utrolig godt spørsmål.. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Ok! Da vet jeg det! Du kan kanskje hjelpe meg med å skaffe flere 3D modellører til Viking modden vi lager da ? Eller ikke ? ... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Nydelig. Skal lære meg 3D modellering for bl.a. Racer (.nl) og OFP, og denne siten kan komme godt med Dakk dakk Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg likte guidene til WC3, får vel prøve å lage film en gang! er siden nede nå eller? Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Vi har blitt hacket 2 ganger og SQL serveren er ustabil. Den er oppe meste av tiden, men slik som nå er den uheldigvis nede! Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Vi har blitt hacket 2 ganger og SQL serveren er ustabil. Den er oppe meste av tiden, men slik som nå er den uheldigvis nede! hacket? How come someone wants to hack spillmodding.no? Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 hosten hacket to ganger.. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Er siden nede nå? prøvde å se på UT2003/04: Ditt første rom, Del 1, men det kom ingen bilder Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Oisan, nå skal bildene virke igjen.. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 hva skjer nå? Det eneste som kommer er banneret.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå