Nimzo Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Warning: mysql_pconnect(): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (111) in /var/www/html/index.php on line 51 Unable to connect to SQL server Satt opp en gjestebok. Funket fint i noen dager, så idag ser jeg denne meldingn på siden. Jeg har ikke forandret på noe, så hva er galt? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Pass på at serveren er korrekt. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 localhost.. forandrer jeg på det så kommer det en annen feilmelding. Som sagt, jeg har ikke gjort noe med koden. Så da ligger feilen på serveren? Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 localhost.. forandrer jeg på det så kommer det en annen feilmelding. Som sagt, jeg har ikke gjort noe med koden. Så da ligger feilen på serveren? hvilken feilmelding fikk du da til eksempel.... Det er mulig at du bare må endre på noen rettigheter her og der ser du... Og så har noen webhoster for vane å bytte litt på ting og tang, som til eksempel min som plutselig fant ut at "localhost" ikke skulle brukes, men "localhost.localdomain". Post feilmeldingen du fikk her ja... Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Kan det være en mysql-server som ikke er startet? Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Kan det være en mysql-server som ikke er startet? Tja, eller en webhost som har oppgradert server software og glemt å installere nødvendige moduler. Hadde proplemer med lignende selv, så nå kjører jeg kun egne servere :-) Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Ok, nå ser det ut til å være fikset. Sikkert oppgradering som sistemann nevnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå