Gå til innhold

Hvilket Vietnam spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok. Nå har det seg slik at penger ikke vokser på trær, men det gjør tydeligvis Vietnamspill.

si ikkje det. penger er laga av papir og papir er laga av tre. så penger vokser på tre ;)

men eg vil anbefale deg og kjøpe bf vietnam. eg har ikkje prøvd det, men det har blitt godt mottat. dessutan er det så lenge til dei andre spela kjem ut at du kanskje har fått pengar til den tid. ( Joint Operations, ShellShock: Nam '67 som kommer på pc)

Ikke tenk så mye... :p

Lenke til kommentar

har du ikke penger så vent til det kommer demoer.. eller prøv dem som er

er det ikke demoer, eller om dem ikke skulle komme, så dropp spillet til fordel for noen som har tatt seg bryet.

Pengesedler er faktisk laget av bomull.

http://ipm.ncsu.edu/cotton/insectcorner/photos/cotton.htm

ser de kan bli ganske store disse plantene, blir de over 2 meter faller de under trær, når en deler inn i sjikkt.

Hva har vi lært?

Lenke til kommentar

BFV sine boter er forbedret mye.. i dc til bf 1942 klarer botene ikke engang å fly helikopter, men i BFV har de trenet litt mere.. men de har en tendens til å hopppe ut av helikopteret uten å si ifra.. hehe. Men BFV ruler vilt.. mye bedre en BF 1942.. :woot: Selv faren min på 45 merket forskjell mellom de to.. :p

Lenke til kommentar
BFV sine boter er forbedret mye.. i dc til bf 1942 klarer botene ikke engang å fly helikopter, men i BFV har de trenet litt mere.. men de har en tendens til å hopppe ut av helikopteret uten å si ifra.. hehe. Men BFV ruler vilt.. mye bedre en BF 1942.. :woot: Selv faren min på 45 merket forskjell mellom de to.. :p

I BFV tar botene helikopteret, flyr opp og gjør ingenting annet.

De sirkler rundt på kartet helt til de støter på et tre eller noe. Samme gjelder flyene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...