Samot Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Jeg har en Microsoft Wireless IntelliMouse som plutselig slutter å fungere. Jeg ser det på senderboksen, som har en led som skal lyse når den er i funksjon. Det kan virke som om problemet har en tendens til å dukke opp hver gang PC'en bruker mye strøm (dvs. intensiv harddiskaktivitet, lesing av cd'er og overklokking). Jeg har en Athlon 1,0 GHz, 2X40Gb harddisker i RAID, 3Com nettverkskort, Gforce MX200, Dynalink ISDN-kort samt div. kjøling. PSU'en er på bare 250 watt og jeg mistenker den for å ikke holde mål. Problemet dukket opp etter installasjon av ISDN-kortet, men XP melder ikke om maskinvarekonflikter. Er det noen som har vært borte i noen tilsvarende, eller har råd å komme med? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Mulig det er PSU, men har du sjekka batteriet i musa? Lenke til kommentar
Samot Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 Batteriet er ok, og det er selve mottakeren som kutter. Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Plasseringen av senderen er viktig. Min virker best når den ligger på gulvet Lenke til kommentar
Samot Skrevet 26. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2002 Problemet er fortsatt at sender/mottakeren kutter dvs. led'en slukker og jeg mistenker at den får for lite strøm. Skulle gjerne hatt noen synspunkter på akkurat dette. Lenke til kommentar
xoop Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Hadde akkurat samme problem med mitt Abit Kt7 Hk. Problemet er egentlig VIA sitt Chipset, det jeg gjorde var å endre litt på PCI settings i BIOS. husker ikke helt hva, men det finnes mange forum på problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå