div_ Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 har installert windows xp og alt virker, men hver gang jeg booter kommer denne "gå inn raid oppsettet" meldingen, skal ikke ha raid instillinger, så hvor kobler jeg det vekk, finner ingen raid instillinger i BIOS. også, i dos, er det INGEN stasjoner som kan sees......får kun "unspesified drive" melding (har ntfs filsystem på de) ingentig på C,D,E,F,G. som er mine stasjoner takk Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 du disabler raid i bios, akkurat hvor vet jeg ikke siden du ikke skriver åssen HK du har Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 1) A7N8X Deluxe har jumper som du kan flytte for å disable S-ATA. Hint: Det følger med manual. 2) Det er ikke mulig å få tilgang til en NTFS partisjon fra en vanlig DOS bootdisk. Ta en titt på www.bootdisk.com og se om du ikke finner hva du trenger. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 manual, ja..men fant ikke raid disablings funksjonen.....så raid går bare på s-ata? eller er det feil? Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Asus A7N8X Deluxe har kun Raid på S-ATA kontrolleren, ja. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 ok, em da er det bare å "disable" for jeg har kun 2 vanlige ata HD'er ingen serial ata,,,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå