jeskeide Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 jeg har brukt macromedia dreamweaver til å lage et textfield... <input type="text" name="textfield" height="5"> men jeg klarer ikkje å justere høyden på d. høyden blir justert i macromedia men webleseren tar det opp i samme størrelsen uansett hvor stor eller liten jeg setter heigth. noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
joffar Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Du kan gjoere det slik: <textarea name="innlegg" cols="70" rows="20">Din tekst her..</textarea> Lenke til kommentar
jeskeide Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg vet hvordan jeg lager et text AREA... men jeg vil justere høyden på ruten som blir laget når jeg lager et text FIELD i et text AREA vil jeg altså justere høyden på rows.... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Det går vel utifra tekststørrelsen, så hvis du da, i CSS, legger til følgende kodem finner du ut om det stemmer. Ellers er jeg bare full i drit. textarea,input { font-size: xx-large; } Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 uhm, hvorfor vil du endre størrelsen på et textfield? Må sette meg inn i tankegangen din for å kunne foreslå løsninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå