yeaaaaaah Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hei jeg vil formatere hardisken min for registeret mitt er blitt litt ødelagt. Jeg bruker windows xp. Er det noen som vet hvordan jeg skal formatere hardisken \å legge inn xp home på nytt? Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Sett i xp plata og boot opp,og velg repair Lenke til kommentar
yeaaaaaah Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Sett i xp plata og boot opp,og velg repair Det kom ikke noe opp om repair. Vet du om noen sider hvor dette kanskje står? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Det du kan gjøre er å velge station C: og trykke formater..... så enkelt kan det være..... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 ganske enkelt: format c: eller format c:/q Dette da visst du har en oppstartsdiskett da.. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 En liten guide hvis du fortsatt er usikker: guiden. Lenke til kommentar
Fryzer Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Du må putte inn xp disken, også booter du fra den. Da skla du kunne velge innstaller windows xp. Da skal du kunne velge om du vil innstallere oppå eller om du vil formatere harddisken. da velger du formater, og sier om det skal være FAT 32 eller NTFS. Jeg pleier å velge hurtigformatering siden det skjelden er nødvendig å ta absolutt alt. så vil den formatere HD og innstallere windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå