Deelay Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) IE6 restarter uregelmessig! Det fungerer akkurat som blaster-viruset, bare at problemet har bare dukket opp i "internet explorer"! Men, det dukker ikke opp sånn vindu for "1 minute remaining" da! Det bare kommer sånn "error reporting"-skjerm! Også for jeg valg om jeg vil restarte el. bare avslutte IE! Jeg har kjørt: ad-aware, cwShredder, BHODemon, SpyBot og Norman antivirus, men ingenting hjelper! Alt er ny-oppdatert og! Jeg har kjørt defragmentering og system file checker(SFC) også uten noen løsning! Event viewer viser: "The description for Event ID ( 1000 ) in Source ( Microsoft Internet Explorer ) cannot be found. The local computer may not have the necessary registry information or message DLL files to display messages from a remote computer. The following information is part of the event: iexplore.exe; 6.0.2800.1106; unknown; 0.0.0.0; 00000000." Ut i fra dette virker det som jeg mangler en .dll-fil, men hvilken..... Har Win2000! Noen som har forslag på hva det kan være? Endret 18. mars 2004 av Oxido Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Fant ikke svar på ditt spørsmål Men unødvendig bruk av emnefelt. Rapporteres.. Kan jo komme barn inn på forumet vettu Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Okey! Skal ikke gjenta seg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå