Dr.X Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Ganske off-topic: Jeg lurer noe jævlig på hvordan de får trukket den 1Gbit ledningen inn til vikingskipet ? Må jo være en ganske lang kabel fra et sted, med mindre det er en sånn sentral like ved. Må jo koste noe inni ****** mye Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Altså.. Jeg skal ikke "ha" internett til mandag... Men skal ha ALT klart til mandag så vi kan få hengt opp plakater osv.. Neida.. skal ikke ha internett før 5 april!!! Men må vite at noen kan levere internett til mandag! Du kan sikkert få inett til 4.april, men du har det ikke klart til mandag. Hvem eier lokalet? Er det flere som er i samme lokale? Ingen ISP-gidder å koble deg opp for en helg, så koble deg ned igjen. Slikt tar de penger for som regel, hvis du ikke kjenner folk da. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Vi skal holde linkepartyet i Filadelfia Lyngdal... Selfølgelig skulle de fått penger for det... (ellers hadde jo ingen giddet dette!) Men hvem kan levere? Og hvor mye blir det? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Ganske off-topic: Jeg lurer noe jævlig på hvordan de får trukket den 1Gbit ledningen inn til vikingskipet ? Det er massevis av fiber i norge så det er neppe noe stort problem, ble vel lagt masse slikt til OL i dette området. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg er crew på warpzone, vi har 4-600 deltakere. Song Networks som leverer vår 34 Mbit/s linje krever 18.000 for 4 døgn. Ja åsså har du en liten installasjonsutgift på 115.000 Lykke til Lenke til kommentar
jevel Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Vi skal holde linkepartyet i Filadelfia Lyngdal... Selfølgelig skulle de fått penger for det... (ellers hadde jo ingen giddet dette!) Men hvem kan levere? Og hvor mye blir det? Prøvd NextGenTel? Gebyret for å få etablert en 1mBit er vel en tusing eller deromkring. Bestill en linje til lokalet, betal for noen måneder (avtal med dem) og si så opp linja. Ellers så vet jeg at det finnes en god del andre alternativer, men disse koster nok ti ganger så mye som forslaget over. (En del høyere hastighet også vel og merke.) -KJ Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 hmm... 34 mbit var vel litt drøyt.. holder vel med en 1-2 mbit Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 hmm... Tror de holder på og bestille noe bredbånd, men de fikk det igjalfall ikke klart før 5 april... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg er crew på warpzone, vi har 4-600 deltakere. Song Networks som leverer vår 34 Mbit/s linje krever 18.000 for 4 døgn. Ja åsså har du en liten installasjonsutgift på 115.000 Lykke til OK? Dere har like mange deltakere som TG men bare 34 Mbit/s ? Håper seriøst du mener per person Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 OK? Dere har like mange deltakere som TG men bare 34 Mbit/s ? Håper seriøst du mener per person Hvis du leser litt nøyere, så ser du at jeg har skrevet 4-600, ikkje 4600 Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Tja.. ser ut som at vi for greie oss med ISDNEN! =) (har snakket med et par firma som MUULIGENS skal levere noe...) Takker for alle svarene (som egentlig ikke gjorde meg noe klokere =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå