Gjørdis Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hei nikor u er dig ass se på min pc til 45000 kr a Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 anbefaler en 120 gb sata seagate for deg har 4 selv.... bare pass på kjøling Lenke til kommentar
Gjørdis Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 oo nnoo the er her og styrer ås ikke bra Lenke til kommentar
Gjørdis Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 se på pcn min a til 45000 min far har kjøpt den til meg Lenke til kommentar
Gjørdis Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Kjøp kondom! som du kan legge mellom hd'ene, det minsker vibrasjoner Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Kjøp kondom! som du kan legge mellom hd'ene, det minsker vibrasjoner Kjøp heller ett kondom til deg selv å putt hjernen din i , snør godt igjenn i og se om du merker forskjell. Sannsynligvis ikke. Lenke til kommentar
Wobbegong Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Angående den Hitachi disken hos PS så er jo det et godt kjøp selv om den "bare" har 2MB cache. Hvordan er lydnivået på denne disken? Lenke til kommentar
skol Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hei, Det er en ting til som kan være interessant å vite og det er størrelsen på disken. Hitachi disken på 160GB er i formatert tilstand: 153,38GiB Seagate og Western Digital diskene på 160GB er i formatert tilstand "bare": 149,05GiB og 149GiB Hitachi disken er 4GiB større enn WD og Seagate sine 160GB disker Se her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=202783&hl= Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hvordan er lydnivået på denne disken? http://www.storagereview.com/articles/2003...25VLSA80_6.html http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...20E752428#tekst Må si meg veldig godt med mine. Har også Samsung SP80 og Seagate Barracyda IV. Hitachi'en har høyere støynivå, men det merkes at ytelsen også er klart bedre. Sånn sett har de et godt støy/ytelse forhold. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 jeg kjøpte en gang en WDdisk (80 GB), og det har jeg angret på siden. den lager en helt forferdelig høyfrekvent lyd. klarer ikke bruke den. etter det sverger jeg til seagate. Jeg har også en slik (WD800). Den hører jeg ikke i det hele tatt... Lenke til kommentar
sadolf Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 jeg kjøpte en gang en WDdisk (80 GB), og det har jeg angret på siden. den lager en helt forferdelig høyfrekvent lyd. klarer ikke bruke den. etter det sverger jeg til seagate. Jeg har også en slik (WD800). Den hører jeg ikke i det hele tatt... Nei.. Den drukner vel i bråket fra Chieftec poweret og 80mm Delta viften din? ;-S Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Synes dette var en stygg skrivefeil av PS-data. Lureri kaller jeg det Synes de i det minste bør stå for det de har sagt og selge 8MB-versjonen til 895kr. (Både komplett.co.uk og mpx.no har stått for sine skrivefeil før) når du snakker om det, så kan det være litt vanskelig å praktisere det når det er helt umulig. ta f.eks MPX sin skrivefeil. der står det at du skal få en a64 3200+ med 512MBCache. blir litt vanskelig då... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Angående støy: fikk nettopp inn en ny PC med 2 stk WD1600JD. Og det bråker mer enn jeg liker, spesiellt siden selve PC'en er så utrolig stillegående. Det er en 3.0GHz P4 med Glacial vifte, og Asus P4C800. Dette HK har temperaturstyring av viften, den står faktisk i ro mye av tiden, og når den går så høres det lite. Dessuten er det et Chieftec chassis hvor PSU har en 120mm vifte i bånn, den går så sakte at den knapt kan høres. Hadde egentlig spesifisert Barracuda disker, men de var utsolgt. Har tenkt å bytte til Samsung. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Synes dette var en stygg skrivefeil av PS-data. Lureri kaller jeg det Synes de i det minste bør stå for det de har sagt og selge 8MB-versjonen til 895kr. (Både komplett.co.uk og mpx.no har stått for sine skrivefeil før) når du snakker om det, så kan det være litt vanskelig å praktisere det når det er helt umulig. ta f.eks MPX sin skrivefeil. der står det at du skal få en a64 3200+ med 512MBCache. blir litt vanskelig då... Det var ikke den jeg tenkte på, men i fjor sommer da de annonserte Seagate Barracuda 7200.7 8MB til ca 900kr. På den tiden var det vanskelig å finne den disken til under 1400kr, men de holdt likevel hva de hadde lovet og solgte disken til 900kr til alle som hadde bestillt innen de fikk endret prisen. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Synes dette var en stygg skrivefeil av PS-data. Lureri kaller jeg det Synes de i det minste bør stå for det de har sagt og selge 8MB-versjonen til 895kr. (Både komplett.co.uk og mpx.no har stått for sine skrivefeil før) når du snakker om det, så kan det være litt vanskelig å praktisere det når det er helt umulig. ta f.eks MPX sin skrivefeil. der står det at du skal få en a64 3200+ med 512MBCache. blir litt vanskelig då... Det var ikke den jeg tenkte på, men i fjor sommer da de annonserte Seagate Barracuda 7200.7 8MB til ca 900kr. På den tiden var det vanskelig å finne den disken til under 1400kr, men de holdt likevel hva de hadde lovet og solgte disken til 900kr til alle som hadde bestillt innen de fikk endret prisen. nei, men du forstår poenget mitt, alle kan gjøre feil. og vi burde være så voksene og godta det, og ikke begynne og forlange ting som vi vet vi egentlig ikke har rett på... håper og at det er noen som har varslet psdata om skrivefeilen... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 nei, men du forstår poenget mitt, alle kan gjøre feil. og vi burde være så voksene og godta det, og ikke begynne og forlange ting som vi vet vi egentlig ikke har rett på... Det gjøres ofte feil ja, man ofte er veldig mange av disse feilene laget med vilje. Bare se på f.eks Lefdal og Elkjøp. De annonserer produkter som ikke finnes (legger gjerne til noen ekstra tegn på produknnavnet) og selger de til "landets garantert billigste priser". Det samme skjer nok på nettbutikkene også for å tiltrekke seg kunder. Når det viser seg at nettbutikken ikek har den varen du trodde den hadde til prisen du trodde så har de i hvertfall lokket deg til butikken sin, og det fører ofte til at man kjøper noe likevel. Ergo: en ren vinn-situasjon for nettbutikker som planter skrivefeil med vilje. Dette er selvfølgelig uheldig og vil garantert bare bli værre om de fritt får fortsette slik. Det er derfor reklame-loven sier at butikker MÅ holde ting de lover hvis det er midre feil innenfor rimelighetens grenser. (Dvs. Annonsering av et 1100kr-produkt til 900kr er innenfor rimelighetens grenser. Saken hadde snudd seg om de f.eks hadde glemt et 1-tall og annonserte den til 100kr) Nettbutikker SKAL egentlig straffes noe for slike skrivefeil. Det hele handler om den prevantive virkningen mot å gjøre slikt med vilje, og er derfor tatt med i reklame-loven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå