Stian216 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 jeg har lyst til å lage et eget kabinett eller bygge maskin inn i en videospiller el lignende. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 javel, har du noen planer eller no da? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 se litt på diverse worklogs da vel? bit-tech har f.eks. veldig mange fiiiiine worklogs... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Worklogs @ forum.overklokking.no Lenke til kommentar
EDB Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hva slags matriale skal du lage den i da? Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) jeg tenkte først og fremst på metall, men er åpen for forslag som kan være bedre støymessig. fikk en katalog i posten om båtutstyr, og fant matter som isolerte 40db, det er vel ganske bra? takk for tipsene Endret 19. mars 2004 av Fenriz Lenke til kommentar
GSM Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 jeg tenkte først og fremst på metall, men er åpen for forslag som kan være bedre støymessig. fikk en katalog i posten om båtutstyr, og fant matter som isolerte 40db, det er vel ganske bra? takk for tipsene LOL! Du tenker på motor roms isolasjon? det er tykke saker. Kommer ikke bare til å isolere mot lyd. Pcen kommer til å bli stekt hvis du bruker noe sånt. Men det er i alle fall brannsikkert . Overklokking.no hadde et prosjekt som ble gruset, der de begynte å bygge på et metall kabbis link. Hvis du ikke har så store krav til ytelsen på pcen du skal bygge, kan du fint bygge inn ien videospiller hvis du bruker mini.itx hovedkort. Har selv bygget en pc inn i en gammel nes (nintendo) 800mhz med 256 mb ram Funker fint som kartplotter og dvd spiller i båten . Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 ja, men tror du ikke det vil gå med noen stillegående vifter? de kan jo settes i bunnen og strømforsyningen tar ut luften bak. med et lite kabinett trenger man da all verdens vifter? mindre luft å flytte på inni. hehe, høres ut som en stilig sak den nintendoen. jeg har aldri gjort noe slikt før, så tips er alltid velkommen. hva slags utstyr trenger man for dette? går jo an å låne deler fra mitt gamle kabinett som hd og cdrom holder, og noen kortplasser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå