Gå til innhold

Lage kabinetter fra grunnen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg tenkte først og fremst på metall, men er åpen for forslag som kan være bedre støymessig.

fikk en katalog i posten om båtutstyr, og fant matter som isolerte 40db, det er vel ganske bra?

takk for tipsene :)

Endret av Fenriz
Lenke til kommentar
jeg tenkte først og fremst på metall, men er åpen for forslag som kan være bedre støymessig.

fikk en katalog i posten om båtutstyr, og fant matter som isolerte 40db, det er vel ganske bra?

takk for tipsene :)

LOL!

Du tenker på motor roms isolasjon? det er tykke saker. Kommer ikke bare til å isolere mot lyd. Pcen kommer til å bli stekt hvis du bruker noe sånt. Men det er i alle fall brannsikkert :D . Overklokking.no hadde et prosjekt som ble gruset, der de begynte å bygge på et metall kabbis link. Hvis du ikke har så store krav til ytelsen på pcen du skal bygge, kan du fint bygge inn ien videospiller hvis du bruker mini.itx hovedkort. Har selv bygget en pc inn i en gammel nes (nintendo) 800mhz med 256 mb ram :D Funker fint som kartplotter og dvd spiller i båten :thumbup:.

Lenke til kommentar

ja, men tror du ikke det vil gå med noen stillegående vifter? de kan jo settes i bunnen og strømforsyningen tar ut luften bak. med et lite kabinett trenger man da all verdens vifter? mindre luft å flytte på inni.

hehe, høres ut som en stilig sak den nintendoen. jeg har aldri gjort noe slikt før, så tips er alltid velkommen. hva slags utstyr trenger man for dette? går jo an å låne deler fra mitt gamle kabinett som hd og cdrom holder, og noen kortplasser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...