BoRsE Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Noen som sikkert har kjenskap til bf 1942 elle vietnam kan sikkert svare meg. Når jeg har entered CD keyen min. Hvor legger den seg? hvilken fil blir den regga i? plz hjelp. må vite hvilket fil navn som cd keyn ligger i, og hvor den er i fila. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hva i alle dager skal du med det da? Kan man gjøre noe fornuftig der? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hva i alle dager skal du med det da? Kan man gjøre noe fornuftig der? Bytte key på warez'n sin ? (Ellers er det ingen vits å bytte key eller hür?) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hva i alle dager skal du med det da? Kan man gjøre noe fornuftig der? Bytte key på warez'n sin ? (Ellers er det ingen vits å bytte key eller hür?) Jau, om han har cd`en så er det jo bare å reinstallere. Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 CD key`n finner du bak på heftet som fulgte med spillet Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Han KAN jo være en av dem so har warezet for så å kjøpe spillet da Noe jeg sterkt vurderte å gjøre mens jeg venta på ut2k4 SE'en min... (Kommer forhåpentlig vis i morra da. ) Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Keyen ligger (som regel) i registeret. Er ikke sikker på om det gjelder BF1942 Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 gjelder bf1942, men har problemer med å finne den for bfv Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hva i alle dager skal du med det da? Kan man gjøre noe fornuftig der? Bøffe cd-keyen til kompisen. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Du mener da vel hvor cd-ceyen legger seg slik at du kan forandre på den hva? Dette gjør du ved å skrive in regedit i start > kjør > regedit forsiktig med bruk kan føre til skade. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Masse spill legger ikke reg-keyen i registeret overhodet. Så det er sletts ikke bombesikkert at du finner den der uansett. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg kunne ikke finne Key'en til BFV i registry, så den må nok være en annen plass.. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Vel jeg fant den enkelt. Den ligger under: HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/ELECTRONIC ARTS/EA GAMES/BATTLEFIELD VIETNAM/ERGC Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Takk.. det var det jeg tenkte. Men hadde ikke BF(1942/Vietnam) selv så jeg kunne ikke få sjekket Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Du finner et program under disk:\Installert-battlefield-vietnam-mappe\eReg som enkelt kan endre koden din. Mener det het "bfvietnam_code.exe" elns. Sitter på jobben, så jeg kan ikke sjekke. Endret 23. mars 2004 av Shicca Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Takk.. det var det jeg tenkte. Men hadde ikke BF(1942/Vietnam) selv så jeg kunne ikke få sjekket Synes det er frekt og dårlig gjort å stjele cd-keyen til en kamerat, hvis det var det du gjorde Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Takk.. det var det jeg tenkte. Men hadde ikke BF(1942/Vietnam) selv så jeg kunne ikke få sjekket Synes det er frekt og dårlig gjort å stjele cd-keyen til en kamerat, hvis det var det du gjorde Eh? Ingen som har sagt de har gjort det... (selv om en nevnte at det kunne være trådstarters grunn til å finne ut hvordan man fant/forandret cdkey) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå