Nolander Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Blizzard fortjener absolutt ros for sine spill. Lucasarts har hatt noen blinker og Ubisoft har gjort det bra. Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 - Redstorm Entertainment - Westwood Studios - Lucas Arts - EA - Illusion - Bullfrog (gode gamle Syndicate ) - Codemasters (for Operation Flashpoint serien) - G.O.D. - ID - Valve - Maxis ++++ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Lucas Arts for sine adventure og Monkey Island! Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 - Codemasters (for Operation Flashpoint serien) Beklager å måtte pirke litt her... men Codemasters har aldri laget Operation Flashpoint serien. Det er BIS (Bohemia Interactive Studio) som har laget OFP spillene, Codemasters er kun utgivere. Jeg synes faktisk det er viktig å skille på dette... hvis f.eks. Lars Saabye Christensen har skrevet en bok og f.eks Cappelen ville gi ut boken... Ville dere da ha sagt "jeg synes Cappelen har skrevet en veldig god barnebok med 'Mann for sin katt'"? Dere skjønner poenget. Marek Španěl er i bunn og grunn mannen vi kan takke for OFP. Jeg anbefaler alle som gidder, å ta turen innom Bohemia Interactive Studio! Der kan dere lese om historien til BIS og OFP. Dere bør også sjekke ut fun.bistudio.com ...den er passordbeskyttet, hint; brukernavn er den russiske generalen fra CWC og passordet er klengenavnet hans... Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Westwood studios, snufs.. Vi lyser fred over minnet.... Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Seffers Sierra og Lucasarts Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Sierra ja, skjems over atjeg utelot dem... Må også nevne Bluebyte for å ha laget Historyline 1914-1918, et tur-basert strategispill som tar for seg førsteverdenskrig. Var sinnsykt fett (til Amiga vel å merke) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Bluebyte het de, ja! All hail Settlers! ^^ Lenke til kommentar
kongekrabben Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Blizzard Blizzard Blizzard og atter Blizzard..........Warcraft 1,Warcraft 2, StarCraft, Diablo 1 og Diablo 2 og Warcraft 3......... trenger eg og nevne meir......Best best best...Det kan umulig vera noken som kan macha det dere ingen andre som har laga noke som kan nerma seg med dei sinsjukt geniale spela der....!! Og alle vett jo at World of Warcraft og Starcraft Ghost kommer til og bli minst like bra...!! Endret 20. mars 2004 av kongekrabben Lenke til kommentar
Laman Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Lucas Arts for sine adventure og Monkey Island! Sam & Max og Day Of The Tentacle ruler! Lucas Arts! Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Blizzard Entertainment er utvilsomt min favoritt. Jeg var en veldig stor fan av Rare også den gangen de produserte spill for Nintendo, altså før de begynte å produsere spill for Microsoft. Endret 20. mars 2004 av Umbra Lenke til kommentar
singel_fitte Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) det er klart svar fra meg ass Blizzard Blizzard ##Denne brukeren har blitt bannet 4 uker for trolling, spamming, dårlig såpårk, overdreven bruk av smilies, spørsmål etter CDKeys, nick og enda litt til - Blib## Endret 21. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Blizzard, Ubi Soft, Epic Games, Activison og Id Software Edit: Hvordan kunne jeg glemme Id Software Endret 21. mars 2004 av ArteXaeron Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Crytek er også ein av mine favoritter! Lenke til kommentar
TRS Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Så langt; Blizzard, Squaresoft (jeg har ikke prøvd noen av spillene som har kommet etter de ble Square-Enix så komenterer ikke det ), BioWare. Ja kommer ikke på noen flere i farten som har utmerket seg stort hos meg. Venter dog på forskjellige spill nå så får se hva de som har lagd dem kan utrette (les. FarCry, UT2004....mfl) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 hmm... Jeg fåretrekker: Apogee(Gammelt firma.. de lagde nå ihvertfall keen og BioMenace tror jeg) Bungie (Halo) UbiSoft ID (doom, q1 q2 q3) Blizzard (Wc3, sc og diabo) Valve (Half-Life) Sierra (Swat3) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Så langt; Blizzard, Squaresoft (jeg har ikke prøvd noen av spillene som har kommet etter de ble Square-Enix så komenterer ikke det ), BioWare.Ja kommer ikke på noen flere i farten som har utmerket seg stort hos meg. Venter dog på forskjellige spill nå så får se hva de som har lagd dem kan utrette (les. FarCry, UT2004....mfl) Ut2004 er komt ut i noen butikker... så LØP OG KJØP! Fant dette på sidene til Elkjøp: PCCD UNREAL TOURNAMENT 2004 Unreal Tournament 2004 inneholder helt nye kart, karakterer og lag. 399,- Endret 21. mars 2004 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Dakar Microsoft, ingen som husker deg.... Lenke til kommentar
KnightJoker Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Square-Enix og Blizzard Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Utgivere: JoWood, Egosoft Utviklere: Phenomenic, bethesda, silverettelleranna (X2) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå