Gå til innhold

Kva slags spelprodusent synest du er best?

Anbefalte innlegg

-Blizzard_Trukke de har gitt ut en dårlig tittel, ikke i nyere tid i vert fall. De fleste andre har noen flauser i ny og ne.

er jo andre med noen bra titler også, men ikke noen jeg hvet om som kunn har gitt ut best selgere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Take2 (involvert i H&D-serien, Mafia og Vietcong.. nuff said)

Spark meg i familiejuvelene om jeg tar feil, men Take2 driver da vitterlig med publishing? Visste ikke de produserte spill, de trykker, markedsfører etc. vel?

De har ikke produsert/utviklet GTA, H&D eller de andre spillene, de publiserer dem, big diff!

Endret av Trancton
Lenke til kommentar

Spark meg i familiejuvelene om jeg tar feil, men Take2 driver da vitterlig med publishing? Visste ikke de produserte spill, de trykker, markedsfører etc. vel?

De har ikke produsert/utviklet GTA, H&D eller de andre spillene, de publiserer dem, big diff!

Hehe slapp av...familiejuvelene er trygge for nå... :p

Du har rett, Take 2 er kun publishers/utgivere. Mafia og H&D er det Illusion Softworks som har laget, mens Vietcong er laget av Pterodon.

Take 2 eier også Gathering.

Hvis jeg ikke har misforstått trådstarter, så er det beste spillutvikler det er snakk om.

Lenke til kommentar

Du har rett, Take 2 er kun publishers/utgivere. Mafia og H&D er det Illusion Softworks som har laget, mens Vietcong er laget av Pterodon.

Hvis jeg ikke har misforstått trådstarter, så er det beste spillutvikler det er snakk om.

Anahway.. syns nå de fleste spella Take2 blander seg inn i er knallgode ;)

Lenke til kommentar

Anahway.. syns nå de fleste spella Take2 blander seg inn i er knallgode ;)

Ja det er spilutvikler vi snakker om! :yes:

Lenke til kommentar

Blizzard, har rett og slett aldri skuffa meg,

Phenomic, gjennom Spellforce, godt hjulpet av

JoWooD, som også har fingra med mye bra, og til slutt

Sunflowers, vant mitt hjerte med nybyggerspillet Anno 1602 og fulgte bra opp med Anno 1503.

Har også stor sans for FunCom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...