-kga- Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 -Blizzard_Trukke de har gitt ut en dårlig tittel, ikke i nyere tid i vert fall. De fleste andre har noen flauser i ny og ne. er jo andre med noen bra titler også, men ikke noen jeg hvet om som kunn har gitt ut best selgere. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Bungie, ID og UbiSoft kicker ass! Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Shiny skuffet aldri, og Blizzard er jo suveren. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hmm, Blizzard, BioWare og bungie Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Take2 (involvert i H&D-serien, Mafia og Vietcong.. nuff said) Jeg må bare si meg enig. Det er gutta sine. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Blizzard hever seg over alle Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 er det bare jeg som synes at valve er overvurdert??? 1 spill og Valve som spillprodusent roses opp i skyene? Nei, takke meg til Blizzard...der har du konsekvent brillianse! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jepp, Valve kan vise seg å være et one-hit wonder... Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Take2 (involvert i H&D-serien, Mafia og Vietcong.. nuff said) Spark meg i familiejuvelene om jeg tar feil, men Take2 driver da vitterlig med publishing? Visste ikke de produserte spill, de trykker, markedsfører etc. vel? De har ikke produsert/utviklet GTA, H&D eller de andre spillene, de publiserer dem, big diff! Endret 19. mars 2004 av Trancton Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Take2 (involvert i H&D-serien, Mafia og Vietcong.. nuff said) Spark meg i familiejuvelene om jeg tar feil, men Take2 driver da vitterlig med publishing? Visste ikke de produserte spill, de trykker, markedsfører etc. vel? De har ikke produsert/utviklet GTA, H&D eller de andre spillene, de publiserer dem, big diff! Hehe slapp av...familiejuvelene er trygge for nå... Du har rett, Take 2 er kun publishers/utgivere. Mafia og H&D er det Illusion Softworks som har laget, mens Vietcong er laget av Pterodon. Take 2 eier også Gathering. Hvis jeg ikke har misforstått trådstarter, så er det beste spillutvikler det er snakk om. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Ion Storm. Disse gutta har laget maaange høydarer, bl.a: Deus Ex-serien Thief-serien System Shock 2 osv... Give it up for Ioooooon Stooorm!!! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Shiny skuffet aldri, og Blizzard er jo suveren. Tja, Synes jo Shiny skuffet big-time med Enter the Matrix. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 - Konami - Rockstar North (Virkelig ingen som har nevnt de enda?!! ) - Blizzard - Id software - (Gamle) Rare - Nintendo seff. ja - Westwood Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Mine favoritter er Rockstar games, konami, weestwood og activision. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Take2 (involvert i H&D-serien, Mafia og Vietcong.. nuff said) Spark meg i familiejuvelene om jeg tar feil, men Take2 driver da vitterlig med publishing? Visste ikke de produserte spill, de trykker, markedsfører etc. vel? De har ikke produsert/utviklet GTA, H&D eller de andre spillene, de publiserer dem, big diff! Hehe slapp av...familiejuvelene er trygge for nå... Du har rett, Take 2 er kun publishers/utgivere. Mafia og H&D er det Illusion Softworks som har laget, mens Vietcong er laget av Pterodon. Take 2 eier også Gathering. Hvis jeg ikke har misforstått trådstarter, så er det beste spillutvikler det er snakk om. Anahway.. syns nå de fleste spella Take2 blander seg inn i er knallgode Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) BIS UBI Blizzard Novalogic EDIT: yay post nr: 300 Endret 19. mars 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Take2 (involvert i H&D-serien, Mafia og Vietcong.. nuff said) Spark meg i familiejuvelene om jeg tar feil, men Take2 driver da vitterlig med publishing? Visste ikke de produserte spill, de trykker, markedsfører etc. vel? De har ikke produsert/utviklet GTA, H&D eller de andre spillene, de publiserer dem, big diff! Hehe slapp av...familiejuvelene er trygge for nå... Du har rett, Take 2 er kun publishers/utgivere. Mafia og H&D er det Illusion Softworks som har laget, mens Vietcong er laget av Pterodon. Take 2 eier også Gathering. Hvis jeg ikke har misforstått trådstarter, så er det beste spillutvikler det er snakk om. Anahway.. syns nå de fleste spella Take2 blander seg inn i er knallgode Ja det er spilutvikler vi snakker om! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Blizzard, har rett og slett aldri skuffa meg, Phenomic, gjennom Spellforce, godt hjulpet av JoWooD, som også har fingra med mye bra, og til slutt Sunflowers, vant mitt hjerte med nybyggerspillet Anno 1602 og fulgte bra opp med Anno 1503. Har også stor sans for FunCom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå