aabxx Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Kjøpte teflonteip uten at det fungerte noe særlig. Aliminiumsteip? nææh.. den meget glatte utsiden på dobbeltsidig teip? Bra og ultraglatt, men tungvint og river seg fort løst. Vanlig gjennomsiktig teip? Enkelt og greit og fungerer bra... glidemiddel fra kondomeriet? Jepp, bra triks det også! Uansett ****** om jeg bruker 50 spenn på noen teipbiter ass Bra fornøyd med vanlig teip egentlig, men hvis noen vet om noen tips og triks sier jeg ikke nei takk Lenke til kommentar
Sammeh Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 jeg bruker helt vanlig teip, den der gjennomsiktige som vi får bruke på skolen ^_^ Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg bruker blank pakketeip. Jo blankere, mer skinnende og tykkere teipen er, jo bedre er den. Uansett, jeg skal prøve å finne en måte å bruke det glatte mellomlaget mellom dobbeltsidig teip. Det må funke vilt. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Her er resultatet av dobbeltsidig-teip-forskningen: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=221278&hl= Lenke til kommentar
aabxx Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Ah, selvfølgelig! Hvorfor tenkte jeg ikke på det selv... min egen metode var klønete og lite tilfredsstillende i forhold til metoden din (derfor jeg ga det opp)... men du har gitt meg nytt håp der! Det du beskrev burde jo funke kjempegodt! Takker og bukker! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Det du beskrev burde jo funke kjempegodt! Takker og bukker! Takker, bare hyggelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå