jbb Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hei! Åpnet nettopp et nytt Abit KV8-MAX3 hovedkort fra esken, og til min store skuffelse, var det ikke lagt ved et I/O-shield. Noen som har opplevd lignende? Er det vanlig at Abit ikke legger ved dette? Har endevendt hele esken og alt som kom med, uten særlig hell. Noen tips? Mvh -jbb Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 det er ikke demovare du ha kjøpt da ? Lenke til kommentar
jbb Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Nei, det var ikke demokort. Helt fletta nytt. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 det fulgte med til mitt kv8-max3 Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 ja det var rart du kan jo prøve å ta kontakt med selger eller abit men tror egentligt ikke det virker Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) ja det var rart du kan jo prøve å ta kontakt med selger eller abit men tror egentligt ikke det virker Selvfølgelig hjelper det å ta kontakt med selger. Han har jo ikke fått det produktet han bestilte. Det er kun to muligheter: 1. Firmaet sender deg den platen du mangler. 2. Du returnerer kortet, og de sender et nytt. Hvor har du kjøpt kortet? Endret 18. mars 2004 av hn66 Lenke til kommentar
fAight Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Var embalasjen forsegla? edit: det jeg egentlig mener er om det var noen brutte forseglinger Endret 18. mars 2004 av ridgea Lenke til kommentar
jbb Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 ja det var rart du kan jo prøve å ta kontakt med selger eller abit men tror egentligt ikke det virker Selvfølgelig hjelper det å ta kontakt med selger. Han har jo ikke fått det produktet han bestilte. Det er kun to muligheter: 1. Firmaet sender deg den platen du mangler. 2. Du returnerer kortet, og de sender et nytt. Hvor har du kjøpt kortet? Har kjøpt det på Flexi-data her i Bergen. Takk for svar. Lenke til kommentar
jbb Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Var embalasjen forsegla? edit: det jeg egentlig mener er om det var noen brutte forseglinger Nei, forseglingen var ikke åpnet eller brutt på noe som helst måte. Merkelig og veldig irriterende.. Jeg har ringt og sendt mail til Flexi-data, men de er ikke kjent for å være spesielt rask med å svare per mail eller telefon. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Kjøpte et Abit AT7-MAX2 hovedkort på pcutstyr.no for i overkant av et år siden. Der fulgte det ikke med i/o-shield. Jeg kontaktet dem da, og spurte om de kunne sende meg et (rimelig spesiell bakside på de kortene også). Det kunne de ikke, jeg fikk beskjed om at det ikke skulle følge med, og at slikt skulle fulgt med toweret mitt. Tull, selvsagt. Towerprodusenter kan selvfølgelig ikke legge ved i/o-shields til alle tenkelige layouts. På Abit sine sider stod det også tydelig at det skulle følge med i/o-shield. Orket ikke bråke mer med pcutstyr.no da, hadde en del annet det var viktigere å få ordnet opp i. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) ja det var rart du kan jo prøve å ta kontakt med selger eller abit men tror egentligt ikke det virker Har kjøpt ca. 10 demo1-kort hos Komplett.no siste året, og hvis bakplata mangler så har de alltid ettersendt gratis. De pleier gjøre oppmerksom på det ( slik det står på siden deres også ), men sender likevel. 'jbb', svarer ikke Flexi-Data.no på telefon heller ? Så er de ihvertfall modne for en revisjon i 'webshop erfaringer' - er endel ekstra arbeid å måtte demontere igjen når den kommer, men uansett, det går greit å kjøre ei stund uten bakplate også. edit: hvis de drøyer så kan du kanskje presse Flexi-Data litt, og si du vil ringe Abit 31-77-3204428 ( for Norge ) og fortelle om dårlig service, evt. spørre Abit om råd ( de svarer hos Abit - greie er de også ). Endret 18. mars 2004 av Zink Lenke til kommentar
Dings Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Flexi-data pleier da ikke å ha så dårlig service som dette.. Mail kan nok ta en stund (tok 2 dager for noen uker siden før jeg fikk svar), men har du prøvd å ringe dem? De pleier da å ta telefonen når jeg eller Fjøslukt ringer.. Eller enda bedre: reise ut til dem? De pleier å ordne opp i det meste bare man er grei og hyggelig.. (torsdag idag, da har de vel langåpent..) Lykke til! Mvh. Dings Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Er det så farlig med i/o shield? Har fått med på alle hk jeg har kjøt, men har ikke brukt det.. Blir jo bedre luftgjennomstrømming da Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 eg sier ikke at de ikke vil men du kan jo ikke forvente at de skal ha en million forskjellge I\O plater på lager. eg har også bestillt demovarer på komplett.no og fått kabler, drivere, I\O ettersendt etter noen dager så eg klager ikke, men tror ikke de har I\O shilds på lager Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hehe jeg glemmer alltid å sette på I\O shield uansett og da er Hovedkortet fastmontert.. så da orker jeg aldri å åpne uansett, men I\O shield må man ha hvis ikke blir det masse stv inne i PC'en.. Jeg bruker å lime på det på utsiden.. send en Mail, Evt. Klipp ut hull i et stykke papp\papir og lim på.. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 ...fått kabler, drivere, I\O ettersendt etter noen dager så eg klager ikke, men tror ikke de har I\O shilds på lager OK - nei, jeg kjenner ikke logistikken hos Komplett, men sendingene kommer så fort og med de selv som avsender, at jeg tok det for gitt at det er lagervare. Hender varen er kommet med feil manual også, og den riktige er kommet med posten neste dag ( hvis jeg ringer om morgenen ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå