Gå til innhold

Hvordan virker retur retten på Elkjøp?

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Er det sånn at man kan levere tilbake det man kjøpte innen 30 dager å få tilbake pengene? Og hvordan må vares stand være?

Hvis man kan levere tilbake brukte varer vil jeg kjøpe litt å teste. :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ser det ikke så mange svar her.

Kansje jeg postet det på litt feil plass...? :p

Har dere noen bedre forslag?

Lenke til kommentar

Har ikkje satt meg inn i vilkåra for retur retten, men eg veit at elkjøp hadde problem for ei stund sida med at folk kjøpte ein mobiltelefon brukte den i 1 måned for så å levere den tilbake og kjøpe nyaste modell. Og slik fortsatte det kvar måned. Trur det er untakk på mobil og datautstyr no. Men eg er ikkje heilt sikker.

Lenke til kommentar

Du kan levere tilbake alt utenom neshårfjernere og slikt.

Du får pengene tilbake. Du må levere med alt utstyr som fulgte med, men du trenger ikke eske.

Hvis du driver å bytter flere ganger så vil du nok bli nektet.

(hørt om folk som har byttet 10 ganger)

Lenke til kommentar

Jeg og en kamerat planla å kjøpe to 19" skjermer fra elkjøp i fjor, men var usikker ettersom vi ikke hadde prøvd de men kun hadde lest gode omtaler. Ettersom disse ikke var lagervare (måtte bestilles) fikk vi ikke lov til å returnere disse i følge den lokale Elkjøp, de pratet om at de kunne få problemer med å selge de videre osv... Da droppet vi det. Så jeg vil nok si at de ikke kan regnes for å holde best hva de lover.

Lenke til kommentar

Jeg "kjøpte" en lcd skjerm til TG i fjor. Etter TG så fikk de den tilbake siden den ikke "taklet" fps spill.

Den kosta 6000 og det var alle pengene jeg hadde. Kjøpte forsikring i tillegg så kunne jeg drukne den og allikevell få igjen pengene.

Så paranoid jeg var så tok jeg opp samtalen på mobil der selgeren sa at jeg kunne få pengene tilbake uansett åssen grunn jeg hadde, så lenge den var i god stand.

Når jeg leverte den fikk jeg tillogmed igjen forsikringspengene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...