DDDD Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hallo folkens Prøvde å starte opp maskina ista, den startet men ingenting skjedde, bare en svart skjerm eller skjermen vil ikke en gang starte med den pcen. Derfor satte jeg pcen på bordet og skikket inni, og kom til min fulle skrekk at det er mange vann dråper på hovedkortet Lurte på om hovedkortet er da ødelagd? Er det lurt å tørke opp vann dråpene med sånne "bomullspinner"? Takker for svar Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 vanligvis når hoverkort er ødelagt, er skjermen svart og bare CPU-vifter og div andre vifter går... jeg sølte et par dråper vann på mitt PW9800PRO i går, og det gikk bra (mange sa jeg var "en lucky bastard"). Men i værste tilfelle kan hele hovedkortet ha kortsluttet og mer til. Anbefaler deg å dra til en pc-butikk som kan se på det... Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 spray kortet med Novelec-s. Denne sprayen fjerner all fuktighet og renser kortet. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Vask hele kortet i destillert vann, deretter lar du det tørke i noen dager. Er du heldig, så funker det kanskje da. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Takker for rask svar Trur jeg stikker til en pc-butikk først jeg. Men kom gjerne med flere svar Lenke til kommentar
007CD Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 La det ligge til tørk over natta, kan være ødelagt når det er forsøkt oppstartet, kan ikke si noe for sikkert. Lenke til kommentar
skywalk_ Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 jeg sølte vann på mitt nf7-s kort og det overlevde men mitt 9800pro tok tidlig kveld da....kjøp den sånn elektro spray på biltema og sprøyt på....det fjerner det meste... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 hvis man dypper et hk i vann og lar det ligge til det er helt tørt uten å forsøke å sette noen som helst spenning på det så funker det like fint etterpå, men siden du forsøkte å starte maskina så er det står mulighet for at det er ødelagt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå