Earendil Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg også likte PC'en. Den hadde litt style over seg, et litt personlig preg, istedetfor de uendelig uorginale "case-modene" der du sette inn lys og vindu og ferdig med det. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 tenk på brannfaren då.... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 tenk på brannfaren då.... Tre isolerer nok mye bedre enn stål og aluminium, + at det antenner ved rundt 400°C, men jeg tror ikke det er så veldig farlig i praksis. Hvis jeg skal tenke på andre ulemper så må det være at ting utvider seg og trekker seg sammen om luftfuktigheten endrer seg. Det kan føre til at man får sprekker i PC'n og lang tid. Tre beskytter heller ikke noe særlig mot elektromagnetisk stråling i de frekvensområdene man finner i en PC. Dvs. at man kan få en del uønsket elektronisk støy både inn og ut av PC'n. Dette kan igjen føre til summing i PC-høytalere, forstyrrelser på TV-signalet om du bruker bordantenne eller utendørsantenne, og kanskje også til at PC'n oftere får uforklarlige kræsj. Men sånn miljømessig så synes jeg det er mye bedre at de bruker naturlig trevirke i stedet for den vanlige bromerte flammehemmende plasten. Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Disse var fete da... ÆÆH! Jo, noen kaller det juletre, eller innvandrerbod i julestria, men jeg synes det er verre! Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Støy på tven er nok en av ulempene med trekabinett ja, men dette kan også fikses... Jeg har delvis messingplater utenpå teakplatene på mitt kabinett da, så støyen på tven blir ikke så veldig stor da. Brannfaren er nok minimal da, da det er liiiten sannsynlighet får at pcen tar fyr da... At luftfuktigheten endrer seg innendørs og treet trekker seg sammen er jo også minimalt problem vil jeg nok tro... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 tenk på brannfaren då.... Tre isolerer nok mye bedre enn stål og aluminium, + at det antenner ved rundt 400°C, men jeg tror ikke det er så veldig farlig i praksis. Etter det jeg har lest, så antenner tre ved 250°C. Dette varierer vel selvsagt fra tretype til tretype. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Pcer i tre? Hva skal det være godt for? Naturen? Kanskje de kan lage pcer i resilkulerbare melkekartonger og nå. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Pcer i tre? Hva skal det være godt for? Naturen? Kanskje de kan lage pcer i resilkulerbare melkekartonger og nå. Det havner vel under det å ha en PC med litt stil, noe litt annerledes. Hvis du spør hva vitsen med PC'er i tre er, så kan du like godt spør hva vitsen med case-mod er. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 tenk på brannfaren då.... Tre isolerer nok mye bedre enn stål og aluminium, + at det antenner ved rundt 400°C, men jeg tror ikke det er så veldig farlig i praksis. Etter det jeg har lest, så antenner tre ved 250°C. Dette varierer vel selvsagt fra tretype til tretype. Oki, takk for rettelsen. Det er ikke så lett å huske slikt så det er greit å få en oppfirskning fra deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Disse var fete da... Dersom man skal sette PC`en på horehus, så er disse sikkert fete. 14tiss pc. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jepp. Kabinett i plexi er tøffe, men når du nærmest blir blenda av å se på dem.. Minner altformye om Vegas eller no. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Syns pc'ene i tre var jette snygga Lenke til kommentar
MiF86 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Det må jeg si var snæxi Min neste pc blir en TrePC ...kanskje... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Mange fete kabinetter her ja, men se på bit tech.net, der ER det mange syke kabinetter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå