Gå til innhold

Mitt Battlefield:Nam kjøp

Anbefalte innlegg

Var nedom Spaceworld i Bergen i går og prøvde å snike til meg et eksemplar. Dette ble det ikke noe av, men mannen i kassen sa "Kom igjen i morgen, vi åpner klokken 9". Timene gikk, ettermiddag ble kveld, kveld ble natt. Man gledet seg, man hadde benyttet all tiden på å lete på nettet etter anmeldelser, videosnutter screenshot osv... Tiden gikk så alt for sakte... :(

"Piiiiip!!!!!!!" Det var vekkerklokken! 08.20.... Alt for tidlig :( ....men vent...BATTLEFIELD:VIETNAM!!! :dribble: Man spratt opp, kledde på seg og rushet ned til sentrum. Ankom Spaceworld 08.53. 7 minutter igjen... Nå var det rett før man skulle få sitt etterlengtete spill. Klokken slo 09.00. Alle butikkene var åpne, utenom en; Spaceworld. Tiden gikk... Klokken ble 09.05...09.10...09.15... Kunne det være at de åpnet kl. 10? Jeg tråkket bort i en av de andre butikkene... Neida de skulle ha åpnet kl. 9.00. Hva F***?! Heldigvis var det en kaffebar ved siden av (frokost var jo selvfølgelig droppet til fordel for BF:NAM). Klokka gikk, ingen kom og åpnet gitteret på Spaceworld. Jeg satt med en kopp kaffe, som ble om til en ny kopp kaffe og et kakestykke (Oreo-kake (damn good btw.)).

For å få tiden til å gå leste jeg bak på alle DVD'ene som stod stilt ut utenfor butikken, og gransket en BF:Nam plakat som hang der. En Securitas mann kom forbi, ringte til noen på senteret og meddelte at Spaceworld ikke hadde åpnet...

09.57 kom det endelig noen... Det viste seg at vedkommede som skulle åpnet butikken hadde vært på fylla i går, og lå hjemme for å sove av rusen... koselig!!!! :devil:

Vel man fikk omsider sin kopi av spillet, til 449.- ikke 399.- som det var reklamert med på nettet, og uten en CD med musikken til spillet, som det stod at en skulle få hvis en forhåndsbestilte der på en plakat som hang utenfor. :thumbdown:

Vel fikk jeg tid til å prøve det før jeg skulle på jobb? NEI! Den tiden brukte jeg til å vente på den ******** som hadde vært på fylla i går!!! :angry:

Vel det var en kjempegøy opplevelse og jeg håper at noen har opplevd noe lignende, det hadde vært gøy å høre...

EDIT: OK, jeg tror jeg klikker. Tror dere at disc 3 funka? Neida, pcen fant den ikke så jeg må ned til Spaceworld og få meg et nytt spill. JEG KLIKKER!!!! ER DET MULIG Å HA MER UFLAKS?????!!!!!

Endret av Odland81
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var nedom Spaceworld i Bergen i går og prøvde å snike til meg et eksemplar. Dette ble det ikke noe av, men mannen i kassen sa "Kom igjen i morgen, vi åpner klokken 9". Timene gikk, ettermiddag ble kveld, kveld ble natt. Man gledet seg, man hadde benyttet all tiden på å lete på nettet etter anmeldelser, videosnutter screenshot osv... Tiden gikk så alt for sakte... :(

"Piiiiip!!!!!!!" Det var vekkerklokken! 08.20.... Alt for tidlig :( ....men vent...BATTLEFIELD:VIETNAM!!! :dribble: Man spratt opp, kledde på seg og rushet ned til sentrum. Ankom Spaceworld 08.53. 7 minutter igjen... Nå var det rett før man skulle få sitt etterlengtete spill. Klokken slo 09.00. Alle butikkene var åpne, utenom en; Spaceworld. Tiden gikk... Klokken ble 09.05...09.10...09.15... Kunne det være at de åpnet kl. 10? Jeg tråkket bort i en av de andre butikkene... Neida de skulle ha åpnet kl. 9.00. Hva F***?! Heldigvis var det en kaffebar ved siden av (frokost var jo selvfølgelig droppet til fordel for BF:NAM). Klokka gikk, ingen kom og åpnet gitteret på Spaceworld. Jeg satt med en kopp kaffe, som ble om til en ny kopp kaffe og et kakestykke (Oreo-kake (damn good btw.)).

For å få tiden til å gå leste jeg bak på alle DVD'ene som stod stilt ut utenfor butikken, og gransket en BF:Nam plakat som hang der. En Securitas mann kom forbi, ringte til noen på senteret og meddelte at Spaceworld ikke hadde åpnet...

09.57 kom det endelig noen... Det viste seg at vedkommede som skulle åpnet butikken hadde vært på fylla i går, og lå hjemme for å sove av rusen... koselig!!!! :devil:

Vel man fikk omsider sin kopi av spillet, til 449.- ikke 399.- som det var reklamert med på nettet, og uten en CD med musikken til spillet, som det stod at en skulle få hvis en forhåndsbestilte der på en plakat som hang utenfor. :thumbdown:

Vel fikk jeg tid til å prøve det før jeg skulle på jobb? NEI! Den tiden brukte jeg til å vente på den ******** som hadde vært på fylla i går!!! :angry:

Vel det var en kjempegøy opplevelse og jeg håper at noen har opplevd noe lignende, det hadde vært gøy å høre...

:D

Sorry, men historien var da litt ironisk ;)

Lenke til kommentar

haha

Jeg lurer på om jeg var inne i butiken samtidig som deg i går.

Var det mellom klokken 13 og 14 en gang?

Stakk innom bare for å kikke hva de hadde av spills osv... så overthørte jeg en samtale med en fyr og disk-mannen der kjøperen helst ville ha spillet med en gang. Men så sa han bak disken at de hadde relger å forholde seg til osv....

Edit:

Hvorfor gikk du ikke inn på platon og kjøpte spillet i stedet da? Det ligger jo ca 15 meter fra spaceworld på samme senter i samme etasje! :thumbup:

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar

Det var en prinsippsak! (+jed trodde jeg skulle få en cd med musikken)

Var ikke meg du hørte i butikken, var der i 4-5 tiden tror jeg.

Har forøvrig fått byttet spillet nuh og skal installere herligheten

*Glede seg* :dribble:

Lenke til kommentar
Herregud, mer uheldig går det vel ikke an å være. Skal ut og kjøpe spillet nå. Tror jeg lar være å kjøpe det på spaceworld, utrolig useriøst å ikke selge til annonsert pris! :mad:

må si meg enig i det der, ringte faktisk spaceworld før jeg dro dit for å høre om prisen på nettet var korrekt; "jada, stemmer det, 399,-"

kommer til spaceworld så koster det 449,- "står 449 i denne avisen"

da ble det handlet på ram&rom

Lenke til kommentar

Gikk på frs på onsdag og spurte om de hadde spillet.

Da begynte de å sjekke release dato og fant ut at spillet hadde release torsdag. Så betalte jeg for spillet "under bordet". :thumbs:

Kjempe bra service! :thumbs::thumbs::thumbs:

Det er så konge på nettet, men er det noen som får sortert servere på ping? Alt annet virker å sortere på, men det viktigste uteblir hos meg...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

uff oddland81, dette er jo den klassiske "murphy's law".

uansett, jeg kjøpte spillet på elkjøp, hvor den på nettsidene reklamerte med at det kostet 399, så jeg dro til nærmeste elkjøp (lørenskog), og fant spillet til 449. Sa til kassedama at "på nettet skryter dere av at det koster 399." Kassadama så litt rart på meg, trykka vilt på datan, fant ingen ting om at det stod 399.

Men allikevel fikk jeg det for 399... :p

(hadde jo seff kjøpt det selv om det hadde kosta 800 spenn ;) )

Lenke til kommentar

Har hørt om flere som har vært ENDA mer uheldige.

Flere har bestilt via web, kun får å oppdage at CD-key ikke var tilstede/lesbar/fullstendig.

Virker som "CD-key label" mannen på EA har noen ukjente fiender nå...

Lenke til kommentar

fikk forøvrig beskjed om at jeg skulle få en cd med musikken senere, men da jeg kontaktet dem senere viste det seg at de hadde kun hadde fått inn 3 eksemplar som de hadde gitt vekk (sikkert til seg selv) så det ble ikke noen cd på meg... Virker veldig uprofesjonelt spør du meg, vet ikke om Spaceworld vil se så mye av mine Gamer-penger etter denne opplevelsen :angry:

...Gamer-penger....liker det ordet ja.... skal bruke det mer ja... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...