theDurkan Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Zalman CNPS 7000CUNOK 449.00 lavt støynivå på 20dB Fås hos netconnection, 3dfxcool og komplett OBS! Passer til SocketA, Socket478 og Socket754 Jeg fikk denne anbefalt til min AMD Athlon XP 3000. Men jeg leste et sted at denne var litt for tung for sockey A egentelig. AMD vilel helst ikek ha over 550 g tror jeg, og produsenten oppgir den op 665g. Komplett.no sier at den er på 773g. Er den for tung? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 det er kanskje greit, så lenge du ikke farter mye rundt med pc'en..., har selv en Thermaltake vulcano 12 på min xp3000, den funker smooth Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Farter rundt? Hva er rammen idet? Pcenmin står litt sammenklemt bak her. SÅ den må over en greie og dras litt rundt før jeg kan fikse noe vil ikke at den skal dete av. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Den kjøleren passer ikke helt til alle HK... Må slipe litt på et feste for å få plass på f.eks NF7,det eller lodde om en kondensator... Vet at ArticOC har gjort det... står om det i denne tråden,side 34... Tror det står noe på Zalmans hjemmeside om hvilke HK som er kompatible... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 jaja. Det med HK vet jeg. Men jeg snakker om CPUen. Prossesoren. Leste et sted at vifta er for tung for den Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Det med vekt gjelder vel hvis man bruker festeørene på sokkelen... Denne kan BARE festes med gjennomgående skruer i de fire hullene rundt sokkelen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå