The Stig Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Hei & Hallo Er selv den misfornøyde eier av en Sony Ericsson T610, det må uten tvil være den verste mobilen jeg har brukt..! osv Den er for det første uffatelig treg, kameraet krever at du holder mobilen 100% stille 5 sek etter at du har tatt bildet for at du faktisk skal greie og se hva det er...! Men kansje det verste er, jeg kjøpte min T610 når den ble lansert og etterhvert har Sony Ericsson funnet ut at den her noen feil her og der.. Så lure som de har vært har de lansert en "ny" T610 med masse forbedringer! (jeg tenker ikke på den "special edition greia) har de lovt til dette? Så kan liksom vi som var "dumme" nok til og kjøpe den når den hva lansert ha det så bra! Nei, ikke noe mer Sony Ericsson på meg eller de 10 andre jeg kjøpte den sammen med Endret 18. mars 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 den er nok ikke verdens beste mobil, Skjønner meg ikke på de som sier at den er det heller. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Eller de 10 andre jeg kjøpte den sammen med. Sliter du med dårlig råd....? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Eller de 10 andre jeg kjøpte den sammen med. Sliter du med dårlig råd....? he he leker du lur? Vi var en vennegjeng på 10stk som kjøpte HVERT vårt eksemplar....! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 en vennegjeng på 10 stykker kjøper samme mobil? ååå damn ikke verst Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Eller de 10 andre jeg kjøpte den sammen med. Sliter du med dårlig råd....? Er du med i VM i lang signatur eller? Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Ang. testen i din side.. Kanskje din side ikke hadde råd til å kjøpe P900 eller fikk lov til å teste noen ... hæhææh T610 er skuffende.. når jeg ser samsumg klapp telefon mobiler tar bilder som er mye mye bedre og man slipper å holde det 100% stille i 5 sek etterpå grrrrrr Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Helt ærlig synes jeg ikke kameraet på t610 er så ille tatt i betraktning at den er rundt ett år. Det blir for dumt når dere snakker om fem sekunder osv vett, alle skjønner jo at dette bare er tull. Jeg kan godt forstå at andre mobiler har bedre kameraer, men de fleste av dem er også nyere og dyrere enn t610. Tilbake til topic. Hvilke feil er det du ser på mobilen? Jeg har hatt den inne til softwareupgr (gratis det første året ellerno) pga at jeg hadde lyst på stashet med bl.a kameraet (hurtigknapper), og ville se om den ble noe raskere (ikke det at jeg slet med at den var særlig sein). Jeg vil si at t610 er en av de beste telefonene i sin prisklasse også i dag pga alle dens funksjoner og generelt gode kvalitet. Det er alltid noen som er misfornøyde med et produkt, og dette må vi bare leve med. Jeg er av den oppfatning at de fleste t610 eiere er lykkelige eiere av en god mobil. Mvh. Magnus Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 gode ord der mack ps. er vel ikke bare meg som har lagt merke til at en hvis laaaang sammenhengenede signatur er borte Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 vet, sendte han en PM Siden blir så sinnsykt lang! og det er irriterende! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 tja, tenkte kansje på og levere den inn. En av kompisene mine gjorde dette, men alt de hadde gjort på service var og slette alt "undødvendig"...! Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Det stiller jeg meg sterkt tvilende til. Gå inn på servicemenyen og se hvilken software han har nå (om han husker hvilken versjon han hadde tidligere). Der vil dere finne ut om det ble gjort noe. På min mobil ble også alt sletta, men dette må man ta forbehold om når man sender inn på service, og selvfølgelig ta backup. Takket være mitt eminente MSI bluetooth-adapter, var den saken fikset på null og niks. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 joa han skjekket om de oppgraderte den, men nei. det var samme versjon som før, som sagt: alt de gjorde var og slette alt "unødvenig".... Og for det andre, en bluetooth adapter er nok ikke allemans eie... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå