enden Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Trenger et søtt lite ikon til prosjektet mitt. Sitter med lister som skal sorteres etter navn, nummer og dato. Dessverre følger det ikke med noe ikon for å sortere etter dato i pakken til MSDN. Derfor lurer jeg på om noen av dere designere som lever i PS verden kan ta ugangspunkt i dette: og lage et for dato. Det trenger ikke ligne grisen bare det har samme bakgrunnsfarge og størrelse og det er lett å se at man skal kunne sortere på dato ascending Som fattig student kan jeg selvfølgelig ikke betale for dette oppdraget, men jeg håper at jeg har nok "streetcred" her til at noe gidder å hjelpe meg Endret 18. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 *skuffet* Fordi? * Du er ikke på MSN om morgenen * MSN er nede for tiden * Jeg vet at du tråler forumet på dagtid * Jeg trenger hjelp fort og derfor av hvem som helst akurat nå * Har du ps på jobben? bildet er fikset - glemte en u... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Seriløse i dag er vi. Jeg reiser hjem nå, så om det ikke er kommet noe fra noen andre innen den tid, er jeg på saken. Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Seriløse i dag er vi. Jeg reiser hjem nå, så om det ikke er kommet noe fra noen andre innen den tid, er jeg på saken. Regnet med det Danke Må jo være seriøs en gang i blandt og. PS; dette betyr ikke at dere andre kan slappe av. nå er det om å gjøre å ordne dette bedre enn polert. Konkurranse Endret 18. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Nice'o!! :worship.gif: Men: Kan vi få pilen i samme stil og helst på motsatt side så den ser ut som den andre? Regner nesten med at ingen andre gidder å prøve seg en gang, men mindre de har andre måter å illustrer dato/kalender på (det er lov å beskrive ideen sin om man ikke føler man har tegneferdigheter) Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Genialt! Sender den til "sjefen" og får den godkjent. Begynner å bli lenge siden jeg har sett noen som kan/gidder å bryne seg på deg i denne typen tråder... Du råkker ps gutt!! Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Begynner å bli lenge siden jeg har sett noen som kan/gidder å bryne seg på deg i denne typen tråder... Tror egentlig det går med på hvordan trådstarter spør. Enkelte er jo så frekke at de presterer å spytte ut 'Jeg må ha nytt design på siden min. Noen som kan lage?' Endret 18. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) ...og at mr.fundingsrud er en med lang fartstid her på forumet som har bidratt med utrolig mye og dermed har gjort seg "fortjent" til det, med andre ord kan ingen si noe på at han spør om en slik tjeneste. Endret 18. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Begynner å bli lenge siden jeg har sett noen som kan/gidder å bryne seg på deg i denne typen tråder... Tror egentlig det går med på hvordan trådstarter spør. Enkelte er jo så frekke at de presterer å spytte ut 'Jeg må ha nytt design på siden min. Noen som kan lage?' Nei nei selvfølgelig, men i de tilfellene hvor det ikke burde være noe problem så føler jeg ofte at de andre sitter litt på gjerdet og venter på polert <-- satt litt på spissen seff Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Er så frekk at jeg ber om enda litt mer hjelp jeg Denne gangen trenger jeg en knapp av samme type for sortering på prioritet (jeg vet at prioritet er et veldig abstrakt begrep, men jeg kan ikke gi en nærmere definisjon) En knapp for rapport hadde heller ikke vært å forakte da den grønne ekle fra access er grufult stygg *blunke med dådyrøyne* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå