int20h Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 To DVD-brennere fra Sony Sony planlegger lansering av to nye "dual" DVD-brennere (intern + ekstern) der man enkelt kan brenne inn opptil 8,5 GB på én enkelt DVD-plate. Les artikkelen her Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Skal ikke klage DVD-brennere som brenner to-lags, men jeg syns det var litt dumt og unødvendig å hoppe inn på markedet med en 2,4x DVD-brenner selv om den brenner to-lags, kunne like greit hatt minst 4x. Spesielt nå som 12x og kanskje 16x er rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 2.4X DVD+R ja...det er ikke stort. Bytta ut min 2.4X med en Plextor 8X her om dagen. Brenner en DVD på litt over 8 min. Den holder frem til "doble layer" brennerene blir vesentlig raskere (helst 8X) en gang på høsten håper jeg. Lenke til kommentar
oby Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Dette har jeg gledet meg til lenge Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Dual layer ja. Tøft det. Men med 2,4x så vil det jo ta 40 min for å fylle en dual layer DVD. Altfor lang tid spør du meg. Lenke til kommentar
eught Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Skal ikke mange av brennerene som er på markedet nå for tiden også støtte de nye tolagsplatene (sannsynligvis etter firmware-oppdatering)? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 kjøper ikke noe dual brenner før den støtter DVD-R Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Det er jo DVD+R som er tøft da. Kor har du vore den siste tida? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Det er jo DVD+R som er tøft da.Kor har du vore den siste tida? Er jo mange dvd spiller (stasjonere) som ikke tar + plater da. Lenke til kommentar
cazzar Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 2.4x hastigheten gjelder bare brenning på det 2. laget da, brenningen av det første laget går i 8x eller hva som nå støttes. Det vil nok gå en tid til det kommer raskere enn 2.4x på dette. DVD-R skal også komme med dual layer, men de har ikke vist noe fungerende eksemplar så vidt jeg vet... Personlig kommer jeg nok aldri til å kjøpe Sony DVD brenner igjen etter min DRU-500AX som er veldig kresen på media for å brenne med full hastighet, i alle fall ikke uten veldig bra testresultater... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Det er jo DVD+R som er tøft da.Kor har du vore den siste tida? Er jo mange dvd spiller (stasjonere) som ikke tar + plater da. Der tar du feil, 99% av dvd-spillerne på markedet svelger dvd+r. Dvd+rw er et annet kapitel. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Har vente lenge på dual layer plater. Kjøper med engang denne her er på Flexi Data. Simon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå