aeinstein Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Vet ikke om dette er riktig postet, men er det noen som vet om en knekk, 90 graders vinkel til PCI slik at et eventult kort ikke stikker ut av HK, men likker parallelt med HKet? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Det gaar naa alltids ann aa lage noe slikt! Blir ikke saa veldig vanskelig sett at du har et gammelt hovedkort og et gammelt PCI kort der du tar av festene og lodder de sammen med ledninger! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg har ingen av delene.... Lenke til kommentar
genstian Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg har ingen av delene.... synn Lenke til kommentar
razer Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Her på komplett.no ligger det noe, er vel beregnet på Mini-itx hovedkort, men det burde vel gå greit... Har også sett en PCI-"forlenger" der det er en kabel som du bare stapper inn i PCI porten og til kortet, men dette har jeg dessverre ikke funnet i noen butikker enda Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 genialt!! koster lite også da.. tror jeg må kjøpe sånn.. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Her på komplett.no ligger det noe, er vel beregnet på Mini-itx hovedkort, men det burde vel gå greit... Har også sett en PCI-"forlenger" der det er en kabel som du bare stapper inn i PCI porten og til kortet, men dette har jeg dessverre ikke funnet i noen butikker enda mini-itx.com har det Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 PCI Riser heter det du er ute etter. Husker desverre ikke hvilken webshop jeg så det i. Happy huntin' Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 trenger ikke agp. Har onboard vga, men lyden er ødelagt. Dessuten har ikke pcen, som jeg vil modde liten og flat til mp3spiller noen agp... Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 finst det pci riser for agp også? agp riser? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) finst det pci riser for agp også? agp riser? nei det fines ikke men har du et agp kort og agp hoved kort ta og klip av transport pinene på agp kortet og av agp sokelen på hoved kortet fin noen ledninger og låd på ledninger til spor så har du lagd det Endret 24. mars 2004 av hotstian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå